در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تمدید ثبت نام کاروان اربعین دانشگاه علم و صنعت

مسئول کاروان اربعین دانشگاه علم وصنعت از مهلت ثبت نام برای متقاضیان سفر به پیاده روی اربعین خبر داد.

تمدید ثبت نام در کاروان اربعین دانشگاه علم و صنعتمحمد مهدی هانی، مسئول کاروان دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ثبت نام کاروان زیارتی در اربعین از ۲۵ شهریور آغاز و تا ۴ مهر ادامه دارد.

او با بیان اینکه افراد عادی هم می‌توانند برای سفر به اربعین در این دانشگاه ثبت نام کنند، گفت:  این برنامه برای ۲ گروه مجرد‌ها و کاروان‌های خانوادگی در نظر گرفته شده است.

هانی گفت: در کاروان خانوادگی در صورتی که یکی از محارم همراه خانم‌ها باشند، خانم‌ها می‌توانند شرکت کنند.

مسئول کاروان دانشگاه علم و صنعت ادامه داد:دانشجویان در موکب‌های مورد نظر که در نظر گرفته شده است اسکان می‌گیرند و در نظر داریم برای کاروان خانوادگی  اسکان در خانه باشد.

او با اشاره به مبلغ وام برای درخواست کنندگان گفت: بر اساس استطاعت مالی ، وام به افراد تعلق می‌گیرد . این مبلغ از ۴۰۰ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان است، که افراد  تا پایان سال جاری برای پرداخت آن فرصت دارند.
بیشتر بخوانید: جزئیات پرداخت وام عتبات دانشجویی به زائران
هانی افزود: هزینه ثبت نام یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای دانشجویان علم و صنعتی و یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان برای افراد غیر علم و صنعتی برای هر نفر است.

مسئول کاروان اربعین دانشگاه علم وصنعت در پایان گفت: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به سایت  arbaeeniust.ir مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار