ایثارگران صنعت آب و برق استان یزد تجلیل شدند

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان یزد گفت: با حضور مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران چهل و هشت ایثارگر و خانواده شهید صنعت آب و برق استان یزد تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مجید جوادیان زاده مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان یزد گفت: در مراسمی با حضور مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و جمعی از خانواده‌های شهدا و جانبازان چهل و هشت ایثارگر و خانواده شهید صنعت آب و برق استان یزد تجلیل شدند.

او افزود: قدرت عظیم و نقش تعیین‌کننده‌ای که امروز ایران در منطقه دارد مدیون ایثارگری خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان در طول ۸ سال دفاع مقدس است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان یزد با اشاره به اینکه نسل جوان تداوم‌ بخش انقلاب اسلامی است، ادامه داد: لذا باید اهداف و آرمان‌های انقلاب و شهدا را به جوانان انتقال دهیم.

جوادیان زاده گفت: امروز ایثارگری در عرصه علم و صنعت همچنان ادامه دارد و موجب شده است کشور به استقلال در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی دست یابد.

او با اشاره به اینکه اعتقاد داریم مقاومت و ایستادگی ما در دوران دفاع مقدس برگرفته از عاشورا است، گفت: با تأسی از فرهنگ عاشورا می‌توانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/ی

تجلیل از ایثارگران صنعت آب و برق استان یزد

برچسب ها: آب ، وزیر نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار