فرماندار یزد خواستار توجه ویژه مسئولان جهت کاهش چالش‌های موجود در زندگی معلولان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید محمد رستگاری فرماندار یزد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: معلولان نه به اختیار بلکه بر حسب قضا و قدر الهی، اگرچه به ظاهر از برخی نعمت‌های الهی محروم هستند، اما با صرف فعل خواستن توانستن است، محدودیت‌ها را به زانو در آورده اند.

او با بیان اینکه دانش آموزان و فارغ التحصیلان استثنائی پشتکار مثال زدنی برای تحقق خواسته‌های خود دارند، افزود: معلولان نیازی به ترحم ندارند بلکه با اجرایی کردن قانون حمایت از حقوق معلولان، بسیاری از چالش‌های موجود بر مسیر زندگیشان مرتفع و بخش عمده‌ای از خواسته‌های آن‌ها محقق می‌شود.

فرماندار یزد با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های وجودی معلولان،گفت: موفقیت‌های معلولان و دانش آموزان استثنائی در عرصه‌های مختلف علمی، هنری، ورزشی و فرهنگی گویای همت، اراده و توانایی‌های این افراد است.

او خطاب به دانش آموزان مدارس اسثنائی، اظهار داشت: دانش آموزان با فراگیری علم و دانش و کسب مدارج علمی، می‌توانند بیش از پیش حق و حقوق خود را مطالبه کنند.

رستگاری گفت: در حال حاضر اقدامات بسیار خوبی برای مناسب سازی فضای شهری جهت تردد معلولان در سطح شهر انجام شده است که  امیدواریم بتوانیم اقدامات ارزشمندی نیز جهت اشتغال معلولان انجام داد.

انتهای پیام/ی

توجه ویژه همه دستگاه ها به حقوق معلولان

برچسب ها: اشتغال ، دانش آموزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار