برگزاری اولین نشست کارگروه صیانت و ترویج فرهنگ عفاف

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برگزاری اولین نشست کارگروه صیانت و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سید مجتبی موسوی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : اولین نشست کارگروه صیانت و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.

او بر اهمیت موضوع حجاب و عفاف در اسناد بالادستی از جمله مصوبات شورای عالی آموزشی و پرورش، سند تحول بنیادین اشاره کرد و گفت : اجرای منشور عفاف و حجاب در ادارات آموزش و پرورش و کلیه مدارس استان اجرایی و عملی شود.

این مقام مسؤول در آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به اهمیت مقوله حجاب و عفاف و نقش آن در سطح جامعه، ما به عنوان متولیان تعلیم و تربیت باید در بحث فرهنگ سازی ورود جدی داشته باشیم.

موسوی افزود: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود برای پیشبرد هدف‌های تربیتی به ویژه در بحث عفاف و حجاب گام برداریم و هم‌چنین از صاحب‌نظران جهت تحلیل مسائل حوزه عفاف و حجاب و پاسخگویی به پیشنهادات دانش‌آموزان دعوت بعمل آورد.

 ناهید فضلی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان نیز با تاکید بر فرهنگ سازی برای پیشبرد هرچه بیشتر اهداف در بحث عفاف و حجاب گفت: باید به مسائل پرورشی و فرهنگی در دوره ابتدایی به عنوان اساس تربیت و هویت‌پذیری توجه ویژه داشته باشیم و والدین نیز نسبت به کودکان خود اهتمام داشته باشند.

او گفت: یکی از راه کار‌های مؤثر در این زمینه گسترش گفت گو و تبادل نظر و همچنین تشکیل کارگروه‌هایی با این مضمون است.

 

 

انتهای پیام/د

نشست کارگروه صیانت برگزار شد

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار