رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا؛

هیوندای موبیز ۹۳ - گوانگژو تایگرز ۷۶ / امید صعود برای نماینده چین از دست رفت

رقابت‌های جام باشگاه‌های بسکتبال آسیا امشب با برگزاری دیدار میان تیم‌های هیوندای موبیز کره جنوبی و گوانگژو تایگرز چین پیگیری شد.

هیوندای موبیز ۹۳ - گوانگژو تایگرز ۷۶ / امید صعود برای نماینده چین از دست رفتبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های جام باشگاه‌های بسکتبال آسیا امشب با برگزاری دیدار میان تیم‌های هیوندای موبیز کره جنوبی و گوانگژو تایگرز چین به پایان رسید تا پرونده روز دوم این رقابت‌ها بسته شود.  

 گوانگژو تایگرز چین بر خلاف بازی نخستش که برابر نماینده ژاپن انجام داد شروع خوبی داشت و موفق شد برنده کوارتر نخست با نتیجه ۲۰ بر ۱۶ باشد  آن‌ها در کوارتر دوم هم نمایش خوبی داشتند، اما حریفشان با بهره گیری از ستارگانش توانست در لحظات آخر بهتر باشد و ۲۳ بر ۱۷ برنده باشد.  


بیشتر بخوانید: المحرق بحرین ۹۷ -‌های تک تایلند ۸۰ / شکست میزبان، صعود نفتی‌ها را قطعی کرد


نیمه دوم با شروع توفانی نماینده کره جنوبی همراه شد و بازیکنان این تیم توانستند به راحتی امتیاز‌های خوبی بگیرند و ۳۰ بر ۱۹ برنده کوارتر سوم باشند، هیوندای در کوارتر چهارم هم ۲۴ بر ۲۰ برنده بود تا در نهایت ۹۳ بر ۷۶ برنده بازی باشد. بدین ترتیب هیوندای موبیز که در بازی نخست برابر الریاضی لبنان شکست خورده بود ۳ امتیازی شد و تنها به دلیل تفاضل کمتر پائین‌تر از الوارک ژاپن قرار گرفت.  

گوانگژو هم با این باخت ۲ امتیازی شد تا شانس صعود را از دست بدهد و در جایگاه آخر این جدول قرار بگیرد.  


بیشتر بخوانید: 

الریاضی لبنان ۷۷ - آلوارک توکیو ۷۵ / پیروزی نزدیک لبنانی‌ها با طعم صدرنشینی

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان ۶۸ - فوبون برِیوز چین تایپه ۶۶ / پیروزی خفیف شاگردان سامری در دومین گام


انتهای پیام / 

آخرین اخبار از بسکتبال جام باشگاه های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.