علی علیزاده نوشت؛

حالا فقط ابرقدرت را حریف می دانیم + عکس

پس از سخنرانی آقای روحانی در سازمان ملل متحد، علی علیزاده تحلیلگر سیاسی در یک توئیت به آن واکنش نشان داد.

حالا فقط ابرقدرت را حریف می دانیم + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعاتی پیش آقای روحانی، رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل به سخنرانی پرداخت. محور اصلی صحبت های آقای روحانی شرارت ها و دخالت های آمریکا در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه و همچنین بدعهدی این کشور در برجام بود. رئیس جمهور طی این سخنرانی آمریکا را مسئول ایجاد شرایط بحرانی و جنگی در خلیج فارس دانست.

اما سخنان هوشمندانه رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل متحد با واکنش علی علیزاده، کارشناس امور سیاسی همراه بود. علیزاده با انتشار یک توئیت در صفحه توئیتر خود با اشاره به اقتدار و ابهت کشورمان نوشت: " رهبری چندی پیش در اوج تنش با سعودی گفت مساله ما آمریکاست و نه دولت‌های منطقه. روحانی هم در سازمان ملل حتی یک بار اسم دولت‌های منطقه را نبرد و بجایش ده‌ها بار گفت آمریکا باید از منطقه خارج شود. چهل سال پیش کسی فکر می‌کرد روزی به این اقتدار برسیم؟ به جاییکه فقط ابرقدرت را حریف بدانیم؟"

حالا فقط ابرقدرت را حریف می دانیم + عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۸:۵۴ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
خوش به غیرت و مردانگی علیزاده

ننگ بر وطن فروشان
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۱۴ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان وو خرد :
چهل سال پیش هم ایران و ایرانیان ابرقدرت حساب می شد اگر نه چطور توانست رژیم دست نشانده سلطنتی پادشاهی پهلوی سفاک آمریکایها رو به زیر بکشند از همان زمان انقلاب اسلامی ایرانیان پنجه در پنجه ابرقدرتها انداختند و کمرشان را شکستند و به زانو درشان آوردند کشف و فتح سفارت آمریکا این لانه جاسوسی هم از اقتدار و قدرت امت حزب الله بود هشت سال دفاع و مقاومت مقدس نا برابر در جنگ تحمیلی از سوی ابرقدرتهای جهانی نشانی از ابرقدرت بودن ایرانیان سلحشوران سرافرازان دارد شما فکر کرده اید الان در حال حاضر ایران شده ابرقدرت خیر عزیز دل برادر ایران و ایرانی در ذات وجودی و سرشتش از هر لحاظی از زمان باستان تا کنون ابرقدرت بوده و هست و خواهد بود تنها در برخی از زمانهای تاریخ ایران متاسفانه به علت خیانت خائنین وطن فروشان و مسئولان و مدیران نالایق و ناشایست و بی خردان شهوتران مست قدرت و ثروت ایران و ایرانیان را در جهان سرافکنده و مستضعف قرار دادند بدانید و آگاه باشید ایران و ایرانیان متحد خردمندان بصیر جمهوری اسلامی ایران عزیز و با عزت ابرقدرت جهانی محسوب می شوند از هر لحاظ تا کور و کر و نابود شوند هر آنکه نتواند دید . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر و قدرشناسی و قدر دانی و شکر گذاری از تمامی نعمات الهی و رهبری انقلاب اسلامی و جان و خون و ایثار شهداء و صدیقین باشیم انشاءالله مشکلات اقتصادی مردم هم حل و فصل و ختم به خیر شود با تدبیر و درایت و مدیریت مدبرانه نخبگان و خردمندان بصیر جامعه و انشاءالله مشکلات درد و مرض مفاسد مختلف اجتماعی هم بر طرف شود . الحمدالله علی کل نعمت .
آخرین اخبار