هادی سیاسی کشوری؛

ولایت پذیری مشکلات را حل می‌کند

هادی سیاسی کشوری و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت:اگر ولایت پذیری در کشور ما تقویت شود مشکل ما حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، خسروی، هادی سیاسی کشوری و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در یادواره شهدای پایگاه حضرت صاحب الزمان (عج) و شهدا گمنام طبس گفت:آمریکایی‌ها ابتدای انقلاب به گمان خود قرار بود بیایند و در تهران جماران را بمباران و گروگان‌های خود را آزاد کنند، ولی در طبس با دست غیبی خدا روبهرو شدند و مفتضحانه شکست خوردند و برگشتند.


او افزود:ابتدای انقلاب آمریکا به دنبال تسلط بر ایران و منطقه بود، اما امروز وضعیت به جایی رسیده اند که نه تنها برایران تسلط ندارند بلکه منطقه را هم از دست داده اند.

خسروی گفت:مدیری که در جامعه به دنبال حواشی باشد به جای پرداختن به اصول به گفته امام علی (ع) از عوامل سقوط دولت‌ها و حکومت‌ها است.


او با بیان اینکه مشکل جامعه ما معیشت، مسکن و اشتغال در جامعه است، افزود:ما در پایتخت ۲۰۰ نقطه حادثه خیز داریم و اگر دنبال خدمت هستیم باید نقاط حادثه خیز را بسازیم.


خسروی ادامه داد:امروزه درصد زیادی از مشکلات ما نشانه سو تدبیر است نه تحریم و اگر مدیریت و اقتداری باشد کار به جایی می‌رسد فرزندان ما تا بیخ گوش اسرائیل نفوذ می‌کنند و  آن‌ها را تهدید به نابودی می‌کنیم.


او در پایان گفت:جوانان بدانید به گفته رهبر انقلاب چهل سال دوم از چهل سال اول راحت تر، زیرا ما باتجربه تر  و از امکانات بیشتری برخوردار هستیم.


انتهای پیام/ب


گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار