حالت تاریک به طور رسمی به نرم افزار Gmail اضافه شد

شرکت گوگل اعلام کرد حالت تیره در دو سیستم عامل Android و iOS به نرم افزار Gmail اضافه شد.

دارک مود به طور رسمی به نرم افزار Gmail اضافه شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حالت تیره یا Dark Mode یکی از قابلیت‌های جدید است که در حال اضافه شدن به تمامی نرم افزارهای گوشی‌های هوشمند بوده و حتی شرکت‌های بزرگ سازنده تلفن همراه نیز در حال اضافه کردن این حالت با عرضه برزرسانی به دستگاه‌های خود هستند. هنگامی کاربر این حالت را در تلفن همراه خود فعال کند، رنگ‌ سفید به سیاه و رنگ سیاه به سفید تبدیل خواهد شد که به این ترتیب علاوه بر کاهش آسیب وارد هنگام کار با گوشی به چشم در شب، باعث کاهش مصرف باتری دستگاه نیز خواهد شد.

بسیاری از شرکت‌های توسعه دهنده برنامه‌ها موبایل دارک مود را به نرم‌ افزارهای خود اضافه کرده‌اند و کاربران می‌توانند به دلخواه خود این حالت را روشن کنند، اما شرکت گوگل که تقریبا تمامی نرمف افزارهای حیاتی و مهم گوشی‌های اندرویدی را می‌سازند با خونسردی تمام و پس از تقریبا همه‌ی شرکت‌های توسعه دهنده نرم افزار در حال اضافه کردن حالت تیره به برنامه‌های خود است.

دارک مود به طور رسمی به نرم افزار Gmail اضافه شد

شرکت گوگل به تازگی اعلام کرده است که کاربران دو سیستم عامل iOS و Android می‎‌توانند از این به بعد حالت تیره را در نرم افزار Gmail فعال کنند. تعدادی از کاربران هفته پیش اعلام کردند که قابلیت حالت تیره برای نرم افزار آن‌ها منتشر شده است اما اکنون گوگل به طور رسمی اعلام کرد که این حالت به طور رسمی عرضه شده است و برای کاربران اپل با iOS 11 به بالا در دسترس است.


بیشتر بخوانید: بروزرسانی ۱۳.۱ سیستم عامل iOS منتشر شد


هنگامی که کاربران در اندروید ۱۰ حالت تیره را فعال کنند، نرم افزار نیز به طور خودکار حالت تیره را فعال خواهد کرد و نیازی به فعال سازی دستی نخواهد بود اما کاربران می‌توانند از بخش تنظیمات نرم افزار Gmail حالت تیره این نرم افزار را شخصی سازی کند. در نسخه iOS این نرم افزار نیز در صورتی که از iOS 11 یا ۱۲ استفاده کنند، با مراجعه به بخش تنظیمات نرم افزار می‌توانند این حالت را فعال کنند و در صورتی هم که از نسخه ۱۳ سیستم عامل iOS استفاده کنند، با فعال سازی حالت تیره از بخش تنظیمات گوشی این حالت به طور خودکار در نرم افزار Gmail فعال خواهد شد.

انتهای پیام/

اضافه شدن حالت تیره به نرم افزار Gmail

برچسب ها: فناوری ، اندروید ، آیفون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار