اینستاگرام هم تاریک می‌شود؛

اضافه شدن قابلیت Dark Mode به نسخه بتا اینستاگرام + تصاویر

اولین تصاویر از حالت تیره اینستاگرام که در نسخه بتا این نرم افزار فعال شده، منتشر شد.

اضافه شدن قابلیت Dark Mode به نسخه بتا Instagramبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شرکت گوگل که حالت تیره را وارد نرم افزار Gmail کرد، اکنون نرم افزار فیسبوک در حال اضافه کردن حالت تیره به نرم افزار اینستاگرام است. قرار است این قابلیت ابتدا در نسخه بتا نرم افزار Instagram و برای دستگاه‌های دارای اندرید ۹ و ۱۰ عرضه شود و پس از رفع ایرادات موجود در این قابلیت، آن را برای نسخه اصلی اینستاگرام عرضه کند. یکی از وب سایت‌های نقد و بررسی نرم افزار‌ها به تازگی اعلام کرده است برخی کاربران ادعا کردند که تنظیمات جدیدی در نسخه بتا آن‌ها اعمال شده و هنگامی که این افراد حالت تیره را در گوشی خود که دارای اندروید ۱۰ است فعال می‌‎کنند، در نرم افزار اینستاگرام آن‌ها نیز حالت تیره فعال می‌شود.

همچنین در گوشی‌های سامسونگ که دارای اندروید ۹ هستند نیز حالت تیره با فعال کردن حالت Night Mode فعال خواهد شد و نیازی به اقدام اضافی توسط کاربر نخواهد بود. علاوه بر این ظاهرا با فعال کردن تم تیره نیز در سایر گوشی‌های دارای اندروید ۹ به بالا، نسخه بتا اینستاگرام نیز تیره خواهد شد.

اضافه شدن قابلیت Dark Mode به نسخه بتا Instagram

با توجه به تصاویری که از حالت تیره فعال در اینستاگرام منتشر شده است، ظاهرا این قابلیت هنوز دارای ایرادات زیادی است چرا که در یکی از تصاویر منتشره نوار بالای گوشی که شامل درصد باتری و سایر اعلان‌هاست هم به طور کامل سیاه شده و از این نوار هیچ چیز مشخص نیست.


بیشتر بخوانید: بروزرسانی ۱۳.۱ سیستم عامل iOS منتشر شد


اینستاگرام هنوز اعلام نکرده است که این قابلیت چه زمانی وارد سیستم عامل iOS خواهد شد، اما از آنجایی که این نرم افزار در سیستم عامل iOS نسخه بتا ندارد کاربران باید تا زمان رفع کامل ایرادات این قابلیت صبر کنند. نرم افزار اینستاگرام هم اکنون از طریق فروشگاه گوگل پلی و App Store در دسترس کاربران قرار دارد.

انتهای پیام/

حالت تیره به نسخه بتا نرم افزار اینستاگرام اضافه شد

برچسب ها: فناوری ، اینستاگرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار