دستور ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای بررسی پرونده بیمار تصادفی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر دستور داد کمیته تخصصی ویژه‌ای برای بررسی پرونده بیمار تصادفی در بیمارستان شهدای خلیج فارس تشکیل شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد جواد عظیمیان دوم مهر حوالی چهارراه فضیلت پس از برخورد یک دستگاه پراید با وی دچار آسیب می‌شود و به بیمارستان شهدای خلیج فارس وابسته به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انتقال می‌یابد.

بنا بر اظهارات خانواده او، با وجود تشخیص پزشک اورژانس مبنی بر نیاز به عمل جراحی، پزشک جراح با هفت ساعت تاخیر بیمار را جراحی کرده و این امر باعث شده که ضریب هوشیاری او بسیار پایین بیاید.

حالا رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفته است، کمیته تخصصی ویژه‌ای برای بررسی پرونده بیمار تصادفی تشکیل می‎‌شود تا این پرونده دقیق بررسی، و اطلاعات صحیح به خانواده بیمار و رسانه‌ها ارائه شود.

سعید کشمیری با ابراز تأسف و همدردی با خانواده عظیمیان افزود: از اصحاب رسانه و افکار عمومی درخواست داریم از انتشار مطالب غیر کارشناسی و احساسی راجع به این موضوع به‌شدت پرهیز کنند.

او بیان کرد: پس از این که کمیته ویژه علت حادثه  را اعلام کرد ، موضوع برای پیگیری‌های بعدی به مراجع قانونی ارجاع خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تأکید کرد: در صورت تأیید قصور پزشکی در این پرونده، دانشگاه علوم پزشکی بر اساس رسالت خود برخورد‌های قانونی و لازم را برای پیشگیری از تکرار حوادث مشابه انجام خواهد داد.

کشمیری همچنین با ابراز تأسف از ایجاد درگیری فیزیکی با پزشک در محل خدمت به بیماران گفت: حریم پزشک و کادر درمانی در محل خدمت به دردمندان جامعه مقدس است، اما در این پرونده اعلام نظر‌های غیر کارشناسی و غیر مستند زمینه‌ساز ایجاد درگیری فیزیکی با پزشک اورژانس شد که این موضوع موجب برهم خوردن نظم مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس و اخلال در روند ارائه خدمات به سایر مراجعان نیز شد.

در همین حال عموی محمد جواد عظیمیان در گفت‌وگو با پایگاه سیراف خبر گفته است که درگیری فیزیکی میان خانواده این بیمار و نیروهای بیمارستان رخ نداده و فقط مشاجره لفظی بوده است.

انتهای پیام/ک

دستور بررسی ویژه پرونده بیمار تصادفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.