درخواست پیگیری جدی علت حادثه قطار زاهدان تهران

نماینده مردم شهرستان‌های خاش میرجاوه، بخش‌های کورین ونصرت آباد باصدور بیانیه‌ای خواستار پیگیری جدی علت حادثه قطار زاهدان تهران شد.

درخواست پیگیری جدی علت حادثه قطار زاهدان تهرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علی کرد نماینده مردم شهرستان‌های خاش میرجاوه، بخش‌های کورین ونصرت آباد باصدور بیانیه‌ای خواستار پیگیری جدی علت حادثه قطار زاهدان تهران شد.

در این بیانیه آمده است خبر غم انگیز ودلخراش حادثه قطار مسافربری محور تهران به زاهدان که در منطقه شورو و گلوگاه بخش کورین اتفاق افتاد و باعث جان باختن ۵ نفراز هموطنان و زخمی شدن ۳۵ نفر دیگر از مسافران شد، موجب تاثر ونگرانی اینجانب شد، علو درجات عالی را برای درگذشتگان و شفای عاجل را برای مجروحان این حادثه از خداوند آرزومندم.

اینجانب ضمن تقدیر از مسئولان استان و مردم بزرگوار بخش کورین و پرسنل سخت کوش راه آهن که با حضور به موقع در محل حادثه به کمک آسیب دیدگان و انتقال مجروحان پرداختند از مسئولان استان و کارشناسان به جد میخواهم که علت حادثه را بررسی وبه مردم عزیز استان با شفافیت اعلام کنند و تمهیدات لازم برای جلوگیری از وقوع چنین حادثه‌های دلخراشی بیاندیشند.

انتهای پیام/ع

حادثه قطار زاهدان تهران در دست بررسی است 

برچسب ها: نماینده مجلس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار