مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان خبر داد؛

وقوع انفجار وسیع در منطقه گلشهر سمنان

مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان از وقوع انفجار وسیع در منطقه گلشهر سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید اسماعیل‌پور مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان ضمن بیان اینکه ساعتی پیش انفجار وسیع در منطقه گلشهر سمنان به وقوع پیوست، گفت: بلافاصله بعد از این حادثه نیرو‌ها و تیم‌های عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

او ضمن بیان اینکه شدت انفجار به حدی زیاد بوده که به یک ساختمان چهار طبقه خسارت زیادی وارد کرده است، افزود: علت حادثه بعد از اتمام عملیات طبق نظر کارشناسان اعلام می‌شود و هم‌اکنون نمی‌توان پیرامون آن اظهارنظر کرد.

مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان بیان کرد: در پی این حادثه بلافاصله پنج دستگاه خودرو و ۲۰ نفر آتش‌نشان از ایستگاه شماره دو و یک سازمان آتش‌نشانی برای امدادرسانی به محل اعزام شدند.

سعید اسماعیل‌پور اظهار داشت: نیرو‌های آتش‌نشان به محض ورود مشاهده کردند براثر انفجار کپسول گاز مایع در زیرزمین یک آپارتمان چهار طبقه شعله‌های آتش به بیرون زبانه می‌کشد و دود فراوانی راهرو‌ها و داخل واحد‌های آپارتمان را فراگرفته است.

او بابیان اینکه به علت شدت حادثه افراد در خانه محبوس شده بودند، گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی توانستند حریق را مهار و افراد محبوس شده در آپارتمان را امدادرسانی کنند که متأسفانه در این حادثه چند نفر دچار سوختگی و دودزدگی شدند.

مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت، افزود: در این حادثه ۱۱ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۹ نفر شامل مرد، زن و کودک به مراکز درمانی انتقال یافتند.

انتهای پیام / م

حریق در  ساختمان چهار طبقه گلشهر سمنان

برچسب ها: آتش نشانی ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار