حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس:

نام شهید بر فراز کوی‌ها و برزنها موهبتی است که باید ادامه یابد

رهبر انقلاب تأکید کردند: نام شهید و عنوان شهادت بر فراز کوی‌ها و برزنها افتخار و موهبتی برای کشور است که باید ادامه یابد.

نام شهید بر فراز کوی‌ها و برزنها موهبتی است که باید ادامه یابدبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، تأکید کردند: نام شهید و عنوان شهادت بر فراز کوی‌ها و برزن‌ها افتخار و موهبتی برای کشور است که باید ادامه یابد.

متن این پیام که همزمان با مراسم غبار روبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهیدان در سراسر کشور از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرائت شد، به این شرح است:

بسمه تعالی
یاد و نام شهیدان مایه‌ سربلندی ملت و نشانه‌ی راه به سوی پیروزی است. فداکاری شجاعانه‌ آنان است که عظمت ملت‌ها و عمق مبانی فرهنگی و تمدنی آنان را به اثبات می‌رساند. همه وظیفه داریم نام‌های نورانی شهیدان را تکریم کنیم و عظمت جایگاه آنان را در یاد‌ها ماندگار سازیم. افتخاری است برای کوی‌ها و برزن‌ها که نام شهید و عنوان شهادت بر فراز آنها بدرخشد. این موهبت هم‌اکنون در سراسر کشور وجود دارد و باید ادامه یابد.

سلام خدا و اولیائش بر شهیدان عزیز.

سیّدعلی خامنه‌ای


بیشتر بخوانید: اروپا به تحریم‌های آمریکا پایبند ماند، باید از آنها قطع امید کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mohamad
۰۸:۲۸ ۰۵ مهر ۱۳۹۸
جانم فدای تو باد ای رهبر آزاده که در میانه ی غوغای کسانی که چشم به دست بیگانه دارند، تنها مرد میدان و دنباله روی صدیق شهدا هستی.
پدر و مادرم و اهل و خانواده ام به فدای تو ای فرزند راستین زهرا و جانشین خلف خمینی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
موافقم.. اسم شهید آبرو هست برای مردان با غیرت اون کوچه
آخرین اخبار