بسته اخبار حوادث امروزچهارم ماه ۹۸؛

دستگیری سارق خودرو پراید در آبادان

مهم‌ترین حوادث امروز (چهارم مهرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (پنجشنبه چهارم مهر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پایان سریال پراید‌های سرقتی با دستگیری سارق

سردار سید محمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو پراید در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر و انتشار چند کلیپ از شیوه سرقت سارقان در فضای مجازی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور ویژه ماموران انتظامی فرماندهی این شهرستان‌ها قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی طی اعلام به کلیه نیرو‌های تخصصی و عملیاتی و بررسی شیوه و شگرد‌های سرقت و ایجاد تور‌های ایست و بازرسی به صورت شبانه روزی، موفق شدند سارق را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و منسجم وی را به همراه خودروی سرقتی دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: در بازجویی فنی و تخصصی پلیس از متهم، مالخر و نگهدارنده خودرو‌های سرقتی شناسایی و دستگیر، که متهمان به ۱۷ فقره سرقت در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر اعتراف و همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۰ دستگاه انواع باند و ضبط صوت خودرو، ۳ دستگاه باتری خودرو، انواع ابزارآلات خودرو، ۵دستگاه دریل برقی، یک دستگاه کپسول سی ان جی و سایر محتویات داخل خودرو کشف شد.

سرهنگ صالحی افزود: خودرو‌های سرقتی تحویل مالباختگان شد و متهمان نیز کماکان در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.