مدیرکارخانه فراساحل شرکت صنعتی دریایی صدرای بوشهر:

۵ سکوی میدان گازی پارس جنوبی در صدرا آماده می شود/ بارگیری ۲ سکو تا ۲۰ روز آینده

فولادی با بیان اینکه ۵ سکوی پارس جنوبی در حال ساخت است گفت: ۲ سکوی آن ۲۰ روز دیگر و ۳ سکوی دیگر تا سه ماه آینده از صدرای بوشهر بارگیری و نصب می‌شود.

۵ سکوی میدان گازی پارس جنوبی در صدرا آماده می شود/ بارگیری ۲ سکو تا ۲۰ روز آیندهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، بابک فولادی ظهر امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با قدردانی از توجه مسئولان استان بوشهر در حل مشکلات صدرای بوشهرگفت: صدرا نقش مهم و تعیین کننده‌ای در تولید انواع سازه‌های دریایی، کشتی، انواع شناور‌ها و سکو‌های گازی و نفتی دارد.

او  با بیان اینکه فعالیت صدرای بوشهر در اشتغال نیرو‌های بندر بوشهر تاثیرگذار است تصریح کرد: اکنون افزون بر ۲ هزار و ۶۷۰ نفر کارشناس، مهندس، کارگر و کارمند در شرکت صنعتی دریایی صدرای بوشهر فعالیت می‌کنند.

مدیرکارخانه فراساحل شرکت صنعتی دریایی صدرای بوشهر با تاکید بر توجه به حل مشکلات این شرکت صنعتی تاکید کرد: هر چند تامین اجتماعی و اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر همکاری لازم برای حل مشکلات صدرا دارند، ولی نیاز است این تعامل افزایش یابد.

فولادی از ساخت سکو‌های پارس جنوبی در صدرای بوشهر خبر داد و بیان کرد: ۵ سکوی میدان گازی پارس جنوبی در صدرا در حال ساخت است که با برنامه‌ریزی انجام شده براساس برنامه زمان‌بندی تکمیل، بارگیری و نصب می‌شود.


بیشتر بخوانید:موفقیتی دیگر در سایه توان متخصصان ایرانی/ پایه های ۴۰۵ تنی مشعل سکوی ۱۳A پارس جنوبی‌ نصب شد


او  با بیان اینکه ۲ سکوی پارس جنوبی در صدرا تا ۲۰ روز آینده برای نصب بارگیری می‌شود گفت: بر اساس برنامه‌ریزی سه سکوی دیگر تا سه ماه آینده از صدرای بوشهر برای نصب در میدان گازی پارس جنوبی بارگیری می‌شود.

مدیرکارخانه فراساحل شرکت صنعتی دریایی صدرای بوشهر وزن هر کدام از سکو‌های پارس جنوبی را ۲۵۰۰ تن دانست و گفت: این سکو‌ها با توان متخصصان این شرکت طراحی، ساخت و تجهیز شده که عملیات نصب آن هم توسط کارشناسان و متخصصان صدرا در میدان گازی پارس جنوبی انجام می‌شود.

فولادی با تاکید بر توجه به واگذاری پروژه‌های دریایی به صدرای بوشهر تصریح کرد: صدرای بوشهر دارای ظرفیت‌های گوناگون در ساخت انواع کشتی و سازه دریایی دارد که لازم است توجه ویژه‌ای به این مهم در واگذاری پروژه‌ها به این مجموعه توانمند شود.

انتهای پیام/س

نصب  سکوی نفتی در پارس جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.