در پی تشدید تجاوزگریها انصارالله یمن به امارات هشدار داد

محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی انصارالله به امارات هشدار داد از هرگونه تشدید تنش در یمن خودداری کند چرا که قدرت تحمل ضربه در خاک خود را ندارد.

در پی تشدید تجاوزگریها انصارالله یمن به امارات هشدار دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون المیادین، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به امارات هشدار داد از هرگونه تشدید تنش در یمن خودداری کند زیرا قدرت تحمل ضربه در خاک خود را ندارد.

محمد البخیتی درباره تازه‌ترین جزئیات مربوط به لشکرکشی جدید امارات به یمن گفت: شماری از مزدوران اماراتی پس از پایان آموزش‌های نظامی از پایگاه عصب اریتره بازگشته‌اند تا در تعز پیشروی‌هایی کسب کنند. هدف امارات از این اقدام، محکم کردن جای پای خود در تعز است. ما به امارات توصیه می‌کنیم از تشدید تنش‌ها خودداری کند چرا که این کشور قدرت تحمل ضربه در عمق خاک خود را ندارد و مهلتی که در اختیار دارد اندک است.

وی افزود: متجاوزان از کشتی‌ها و بنادر غیرنظامی برای اهداف نظامی استفاده می‌کنند. امارات باید از استان‌های جنوبی و منطقه ساحل عقب نشینی کند. کشور‌های متجاوز همیشه از کشتی‌های غیرنظامی برای انتقال نیرو‌های خود استفاده می‌کنند و این مسئله امنیت دریانوردی را تهدید می‌کند.

البخیتی تاکید کرد: هرگونه تشدید تنش‌ها از سوی متجاوزان با پاسخ گسترده و محکم مواجه خواهد شد. بانک اهداف برای هدف قرار دادن عمق خاک عربستان و امارات آماده است، ولی در حال حاضر تصمیم به متوقف کردن حملات است. ما به امارات هشدار می‌دهیم از ایجاد تنش خودداری کند در غیر این صورت عمق خاکش هدف قرار خواهد گرفت و این کشور اوضاع بسیار شکننده‌ای دارد.

بر اساس داده‌های اطلاعاتی که به دست شبکه المیادین رسیده چند روز گذشته سه کشتی اماراتی اعزامی از اریتره در بندر المخا پهلو گرفته‌اند که حامل بیش از ۱۰۰۰ نظامی بوده‌اند. این نظامیان آموزش‌های لازم را در پایگاه نظامی امارات در شهر عصب اریتره به پایان رسانده‌اند و قرار است به جبهه‌های نبرد در تعز اعرام شوند.

این لشکرکشی نظامی امارات پس از ۲۰۰ حمله هوایی اخیر ائتلاف سعودی انجام می‌گیرد که در آن ده‌ها یمنی کشته شده‌اند. این نیروها به محض پایان عملیات پیاده کردن تسلیحات و تجهیزات نظامی از کشتی‌های غیرنظامی در بندر المخا، در چندین جبهه توزیع شدند. ۳۰ خودرو از عناصر وابسته به حمد شکری از فرماندهان گردان‌های عمالقه از لحج به سوی الدریهمی عازم شدند. از منطقه "المحجر القدیم" نیز گردانی متشکل از ۴۰۰ نظامی از نیرو‌های طارق محمد عبدالله صالح به سوی الدریهمی اعزام شدند. این در حالی است که تجهیزاتی از گردان‌های عمالقه از عدن به سوی ساحل غربی، ده‌ها نظامی از عدن به سوی المخا، صد‌ها نظامی از عدن به خوخه و ۴۰۰ نظامی وابسته به گردان‌های موسوم به "مقاومت التهمیه" از المخا به یختل اعزام شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، امارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۵ مهر ۱۳۹۸
توبه گرگ مرگ است
انصاراله این بار باید تاسیسات نفتی امارات را هدف قراردهد البته به صورت کامل ، تا حیات اقتصادی امارات را کاملا متوقف کند . امارات باید صدرصد ازیمن خارج شود راهش هم حمله به پالایشگاههاست به طوری که نتواند حتی یک روز هم از نیروههایش دریمن حمایت کند .
آخرین اخبار