فرمانده سپاه بوشهر:

آمریکا اگر کار احمقانه‌ای انجام دهد با کوبنده‌ترین پاسخ رو به رو می‌شود

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: آمریکا جرات ندارد علیه ایران دست به اقدام نظامی بزند اما اگر کار احمقانه‌ای انجام دهد با کوبنده‌ترین پاسخ رو به رو خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر بوشهر بیان کرد: آمریکا و متحدانش تحت هیچ شرایطی به خود جرات نخواهند داد که کوچکترین اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند و اگر این کار احمقانه را صورت دهند با کوبنده‌ترین پاسخ از جمهوری اسلامی رو به رو خواهد شد.

او همچنین با گرامیداشت سالروز عملیات ثامن الائمه بیان کرد: ۳۸ سال پیش بر اساس فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر شکست حصر آبادان عملیاتی با نام ثامن الائمه با رمز نصر من الله و فتح قریب در شمال آبادان شروع شد که نتیجه آن، شکست حصر آبادان بود.

فرمانده سپاه  امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: دفاع مقدس، محیطی را فراهم کرد که قشرهای مختلف مردم سیر تکاملی و ارزشی خود را طی کنند و در هر شرایطی خدا را ناظر اعمال خویش بدانند و خداوند نیز نصرت‌های خود را در جبهه‌ها به رزمندگان ما عطا کرد.

رزمجو تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس دانشگاهی بود که ارزش‌های اسلامی را به قشرهای مختلف مردم آموخت؛ درس‌هایی که امام راحل بر آن تاکید داشتند از جمله اینکه به خداوند متعال توکل کنید و چشم امید به نصرت‌های الهی داشته باشید.

او عنوان کرد: فتح خرمشهر، مهران، سوسنگرد، آبادان، قله‌های کردستان، آب‌های نیلگون خلیج فارس و عملیات‌های زمین و هوا به دست نیرو‌های مسلح و مردم موازنه اقتدار را به نفع جمهوری اسلامی ایران رقم زد و این حرکت‌های برق آسای مردم در جبهه‌ها نه تنها در تاریخ ایران بلکه در تاریخ ملل جهان ثبت و ضبط شده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: جوانان سلحشور استان بوشهر از نخستین رزمندگانی بودند که وارد صحنه جهاد و شهادت فی سبیل الله شدند و امروز هم جوانان و قشرهای مختلف مردم آمادگی‌های لازم را برا‌ی دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی دارند.

انتهای پیام/ک

هشت سال دفاع مقدس دانشگاهی بود که ارزش‌های اسلامی را به مردم آموخت

برچسب ها: شهدا ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.