امام جمعه گرگان گفت: غرب در حال پسرفت و افول و ایران در حال پیشرفت و طلوع است و این نشانه تحقق وعده الهی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، خطیب امروز نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با اشاره به دیدار روز گذشته اعضای مجلس خبرگان با رهبر انقلاب گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که امروز دشمنان فهم و درک ملت ما را مورد تجاوز و هجمه قرار داده اند و همه تلاش آن‌ها این است که فهم مردم آن گونه‌ای باشد که آن‌ها می‌خواهند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند با بزرگ نشان دادن مسائل و مشکلات و نادیده گرفتن پیشرفت‌های فراوان کشور، نظر و تفکر مردم را به سمت نا کارآمدی نظام تغییر دهند، اما همانطور که مقام معظم رهبری تأکید کردند، کشور در حال پیشرفت است، هرچند مشکلاتی وجود دارد، اما طی این سال‌ها دستاورد‌ها و پیشرفت‌های فراوانی نیز داشته ایم. پیشرفت و پیروزی در گرو مقاومت در مقابل دشمن است.

امام جمعه گرگان با اشاره به سخنان چند روز پیش رؤسای یکی از کشور‌های اروپایی در سازمان ملل مبنی بر افول غرب گفت: غرب در حال پسرفت و افول و ایران در حال پیشرفت و طلوع است و این نشانه تحقق وعده الهی است.

وی همچنین با بیان اینکه متأسفانه تاکنون ۸۵ هزار کودک یمنی بر اثر گرسنگی جان باخته اند، گفت: همه جنایاتی که آل‌سعود و امارات در این پنج سال انجام دادند با مشارکت و همراهی همپیمانان غربی آن‌ها بوده است.

نورمفیدی با اشاره به حمله به شرکت نفتی آرامکو عربستان و توقف ۵۰ درصدی تولید نفت این کشور گفت: کشور‌هایی که تاکنون در مقابل جنایات عربستان در یمن و جان باختن هزاران انسان بی‎گناه سکوت کرده بودند امروز سروصدا به پا کردند که این مقابله به مثل انصار الله یمن، اقتصاد جهان را به خطر انداخته است.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه آلمان، فرانسه و انگلیس از آن دسته کشور‌های بدبختی هستند که حمله به آرامکو را به ایران نسبت دادند، افزود: این کشور‌ها که پول‎های زیادی از عربستان سعودی گرفتند و در مقابل اسلحه، رادار و ... در اختیار این کشور متجاوز قرار دادند امروز پاسخ بدهند که چطور با رادار‌های خود نتوانستند موشک‌ها و پهپاد‌ها را کنترل کنند و مانع این خسارت نشوند.

نماینده، ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه ایران اگر کاری انجام دهد از هیچ کس ابایی ندارد و صریحاً اعلام می‎کند، گفت: ایران هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی تصریح کرد: این کشور‌ها مدام از مذاکره سخن می‎گویند، اما در عمل سیاست‎های آمریکا را پیاده می‎کنند و همان سخنان «ترامپ» را به زبان می‎آورند.

آیت الله نورمفیدی همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اشاره به مقاومت هشت ساله جوانان این کشور در برابر دشمن گفت: مقاومت تنها راه مقابله با دشمن است و به طور قطع امروز نیز مقاومت در برابر دشمن اثربخش خواهد بود و به پیروزی ختم خواهد شد.

 

منبع : خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام/ن

 

سخنان امام جمعه گرگان در خطبه های نمازجمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.