فراخوان اولین استارت آپ ملی صنعت جوش ایران

شهردار هفشجان گفت: فراخوان اولین استارت آپ ملی صنعت جوش ایران آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حامد فروزنده شهردار هفشجان از آغاز فراخوان اولین استارت آپ ملی صنعت جوش ایران در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

او گفت: علاقمندان جهت مشارکت در این استارت آپ می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود را جهت بررسی و انتخاب به دبیرخانه بیستمین کنفرانس ملی جوش واقع در شورای شهر هفشجان ارسال کنند.

فروزنده افزود: صاحبان ایده‌های نوآورانه و کسب و کار‌های نوپا در زمینه صنعت جوش جهت می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ به دبیرخانه این همایش ملی مراجعه کنند.

او اضافه کرد: بیستمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و نهمین کنفرانس ملی آزمایش‌های غیر مخرب ایران آبان ماه امسال در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

فروزنده با اشاره به فعالیت بهترین و تخصصی‌ترین جوشکاران دنیا در شهر هفشجان، پایتخت جوش ایران و شهر جوشکار‌ها ادامه داد: تشویق به پژوهش و نوآوری در زمینه‌های جوش و بازرسی، توسعه و ترویج فرهنگ مهندسی جوش و بازرسی، افزایش کیفیت و آسیب شناسی اتصالات جوشی در صنایع مختلف کشور، معرفی روش‌های نوین جوشکاری و بازرسی، معرفی جایگاه مهندسی جوش در افزایش بهره وری قطعات و تجهیزات صنعتی از مهمترین اهداف برگزاری این کنفرانس است.

او، معرفی نقش بازرسی در تضمین کیفیت قطعات و تجهیزات فلزی، معرفی روش‌های بازرسی فنی و کد‌ها و استاندارد‌های مربوطه، معرفی روش‌های پایش سازه‌های دینامیکی نظیر پل ها، بلند مرتبه ها، معرفی روش‌های پایش سازه‌های استاتیکی نظیر مخازن تحت فشار، معرفی آخرین دستاورد‌ها در زمینه آزمایش‌های غیرمخرب، شناسایی محدودیت‌ها و مشکلات فنی در زمینه آزمایش‌های غیرمخرب و اعتبار و قابلیت اطمینان سازه‌ها با آزمایش‌ها را اهداف دیگر این کنفرانس اعلام کرد.

انتهای پیام/ز

بیستمین کنفرانس ملی جوش در شهرکرد برگزار می‌شود

برچسب ها: اخبار علمی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.