جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در برنامه‌های کشور مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ کبیری جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه در حاشیه دیدار با خانواده شهدا به مناسبت دفاع مقدس گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در برنامه‌های کشور مدنظر قرار گیرد.

سرهنگ کبیری افزود: مهمترین سرمایه این نظام همین خانواده‌های بابصیرت شهدا و ایثارگران هستند و برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده باید این فرهنگ با جدیت در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی کشور مدنظر قرار گیرد.

به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از مسئولان شهرستان زرندیه با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای این شهرستان دیدار کردند و در این دیدار‌ها ضمن قدر دانی از خانواده به خاطر صبوری و ایثارشان از آن‌ها دعوت کردند تا در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی که یازدهم مهرماه در مصلای اراک برگزار می‌شود شرکت کنند.

خانواده شهید حمید اخوان و شهید مسعود اخوان در محله آسیابک شهر مامونیه، خانواده‌های شهید صفت اله برمر در روستای صدر آباد و خانواده شهید اسداله جواهری در روستای تقلید آباد خانواده‌های شهداییبودند که مورد سرکشی مسئولان زرندیه قرار گرفتند.

انتهای پیام / ج

سرکشی مسئولان زرندیه از خانواده شهدا

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.