کمک یکصد میلیون ریالی نیکوکاران در طرح مشق مهربانی

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گفت: خیران استان همدان یکصد میلیون ریال در طرح مشق مهربانی کمک کردند.

کمک ۱۰۰ میلیون ریالی نیکوکاران در طرح مشق مهربانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید شاکری صفت، مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به برگزاری طرح «مشق مهربانی» به منظور توانمند سازی فرزندان خانواده‌های بیماران سخت درمان نیازمند گفت: خیران در این طرح ۱۰۰ میلیون ریال کمک کردند و در ۳ مرحله اقلام بین این خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

او با بیان اینکه اقلام تهیه شده بین ۵۰ دانش آموز بیمار و نیازمند توزیع شد، افزود: اعطای حواله ۱۰۰ هزار تومانی کفش و کیف و لوازم التحریر نیز انجام شد.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان ادامه داد: آمادگی داریم با درخواست افراد و به نیابت از آن‌ها بنری که برای عرض تسلیت و اطلاع از اینکه هزینه تهیه تاج گل به نیت اجر متوفی با همت خیرین در درمان بیماران نیازمند مبتلا به سرطان به مجمع خیرین سلامت اهدا شده را در مراسم یاد بود و مجالس ترحیم، نصب کنیم.

شاکری‌صفت گفت: شماره تماس ما برای ارتباط ۳۸۲۷۸۰۸۴ و ۳۸۲۷۸۰۸۳ است و نیکوکاران در صورت تمایل به مساعدت بیماران سخت درمان نیز می‌توانند با شماره حساب جاری ۰۱۰۶۸۴۷۱۵۵۰۰۹ با شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۸۰۹۶ بانک ملی کمک نقدی خود را به حساب مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند.

انتهای پیام/ب

 

تهیه ۵۰ اقلام دانش آموز بیمار در همدان

 
برچسب ها: خیرین سلامت ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.