وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی وارد زاهدان شد

علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امروز به منظور شرکت در همایش ملی روز جهانی «جهانگردی» وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شماری از مسئولان این استان قرار گرفت.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور در گلزار شهدای زاهدان به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی وارد زاهدان شد

شرکت در همایش روز جهانی گردشگری، حضور در شورای راهبردی گردشگری، نشست با بزرگان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان و کشور، دیدار با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه زاهدان و افتتاح ۲۲ اقامتگاه بومگردی در این استان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه مونسان به زاهدان است.

استان سیستان و بلوچستان با ۲۰ شهرستان زاهدان، زابل، هیرمند، زهک، هامون، نیمروز، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران، مهرستان، ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک، بزمان و چابهار و داشتن صد‌ها اثر باستانی، تاریخی، فرهنگی و مکان‌های تفریحی و دیدنی، سواحل زیبا، بازار‌های متعدد با کالا‌های داخلی و خارجی، منطقه آزاد و کوه سرافراز تفتان و از همه مهمتر مردمی مهربان و میهمان نواز میزبان مسافران و گردشگران در تمامی فصول سال است.

وجود مرز‌های طولانی زمینی و دریایی و سد‌ها و رودخانه‌های متعدد، باغ‌های میوه‌های گرمسیری و صنایع دستی منحصر به فرد از دیگر توانمندی‌ها و جاذبه‌های پهناورترین استان کشور است.

سفر به سیستان و بلوچستان از طریق هوایی، دریایی و سه مسیر زمینی خراسان- زاهدان - زابل، کرمان - زاهدان، کرمان - ایرانشهر و جاسک -کنارک - چابهار امکان پذیر است.

انتهای پیام/ع

حضور مونسان در زاهدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار