چهار پروژه گردشگری در استان کرمانشاه افتتاح خواهد شد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت : به مناسبت هفته گردشگری، چهار پروژه گردشگری در استان افتتاح و بازدید از اماکن و ابنیه تاریخی استان نیم بها خواهد بود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شکوفه مهدی‌آبادی معاون گردشگری استان کرمانشاه با تشریح برنامه‌های سازمان میراث از افتتاح طرح‌های گردشگری تا سیرو سیاحت‌ها با بلیط نیم بهافرهنگی و صنایع دستی و گردشگری در هفته گردشگری گفت : در اولین روز از این هفته که مقارن با روز جمعه شد، بازدید از تمامی اماکن تاریخی و گردشگری استان که دارای ورودی هستند بصورت نیم بها انجام گرفت

او گفت : باتوجه به اینکه امسال روز جهانی گردشگری با عنوان "آموزش، مهارت و اشتغالزایی" نامگذاری شده، بنابراین سه سمینار "مهارت سخنوری و فن بیان"، "کسب و کار‌های طلایی گردشگری" و " اقامتگاه‌های بوم گردی و توسعه پایدار" را برگزار خواهیم کرد.

او از افتتاح چهار پروژه گردشگری در این هفته خبرداد و گفت: پروژه خدمات گردشگری محوطه اطراف اثر تاریخی تاق گرا، هتل روستای گردشگری هجیج، اولین موسسه حمل و نقل گردشگری استان و اقامتگاه بوم گردی ایل سنجابی پروژه‌هایی هستند که در این هفته افتتاح می‌شوند.

مهدی آبادی بابیان اینکه برنامه‌های انگیزشی به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در این هفته اجرا خواهد شد، افزود: برگزاری مسابقات تلویزیونی و رادیویی در حوزه گردشگری، طناب کشی در محوطه تالاب هشیلان و... از جمله این برنامه‌ها خواهد بود که برای نفرات برگزیده آن ۲۰ تور ایرانگردی و ۲۰ تور استانگردی در نظر گرفته ایم.

او حضور بخش خصوصی تاسیسات گردشگری استان در نمایشگاه گردشگری جهانی topreza فرانسه و معرفی جاذبه‌های کرمانشاه با بروشور‌های دوزبانه، تقدیر از فعالین گردشگری، تاسیسات گردشگری برتر، اجرای تور سالمندان در تاق بستان، تخفیف هتل‌ها و اماکن اقامتی استان و... را از دیگر برنامه‌های استان در هفته گردشگری عنوان کرد .

 

 

انتهای پیام/د

بازدید از تمامی اماکن تاریخی و گردشگری دارای ورودی نیم بها انجام گرفت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.