کشتی‌گیر همدانی از سهمیه جهانی باز ماند

دانیال شریعتی‌نیا کشتی‌گیر سنگین وزن همدان در حالی که فرصت دوباره برای تصاحب دوبنده تیم ملی کشتی آزاد امید برای حضور در مسابقات جهانی را کسب کرده بود، بازهم برابر حریف خود ناکام ماند.

کشتی‌گیر همدانی از سهمیه جهانی باز ماندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رقابت‌های انتخابی وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد امید برای حضور در مسابقات جهانی در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

در این رقابت‌ها ابتدا دانیال شریعتی‌نیا از همدان با نتیجه پنج بر صفر از سد میثم عبدی از تهران گذشت و در دیدار بعدی نیز مجتبی گلیج از مازندران با نتیجه ۶ بر ۴ برابر دانیال شریعتی‌نیا به پیروزی رسید.

به این ترتیب گلیج جواز حضور در رقابت‌های جهانی را به دست آورد و شریعتی بازهم در میدانی دیگر ناکام ماند.

این کشتی گیر همدانی شهریورماه گذشته نیز در انتخابی تیم ملی برابر مجتبی گلیج شکست خورده بود، اما پیگیری‌های حمیدرضا یاری رئیس هیات کشتی همدان باعث شد تا انتخابی این وزن بار دیگر برگزار شود.

رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان روز‌های ۶ تا ۱۲ آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

پیکار‌های جهانی مهمترین رویداد کشتی رده سنی امید‌ها به شمار می‌رود و همدانی‌ها در آزمون انتخابی تیم ملی موفق به کسب سهمیه این مسابقه مهم نشدند.

دانیال شریعتی‌نیا در وزن ۹۷ کیلوگرم، جمال خدابنده لو در وزن ۷۴ کیلوگرم و سجاد چهاردولی در وزن ۷۰ کیلوگرم نمایندگان همدان در این رقابت‌ها بودند.

با وجود اینکه هر سه کشتی‌گیر همدانی در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی عملکرد درخشانی داشتند، اما در این مسابقات ضعیف حاضر شده و نتوانستند به دوبنده تیم ملی برسند.

انتهای پیام/ د

ناکام مانده کشتی گیر همدانی از سهمیه جهانی

برچسب ها: ورش و جوانان ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.