بسته اخبار حوادث امروز ۶ مهرماه ۹۸؛

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در سه شهر مازندران/ نجات خرس قهوه‌ای در گلوگاه

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۶ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۶ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کامیار ولی پور مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل درحین گشت زنی درمناطق حوزه استحفاظی در دو روز گذشته شکارچیان غیرمجاز را به همراه  ۸ قبضه سلاح شکاری که دو قبضه آن قاچاق بود و یک قطعه خوتکا دستگیر کردند.

او افزود: در محمود آباد ماموران یگان حفاظت محیط زیست درحین گشت و کنترل از شکارچیان غیرمجاز سه قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

ولی پور گفت: در ساری ماموران یگان حفاظت محیط زیست (محیط بانی هولار) درحین گشت و کنترل درحوزه استحفاظی شکارچیان غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ و لاشه یک طاقه قرقاول دستگیر کردند.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران افزود: در ماموریت دیگر ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهردر حین گشت زنی در منطقه میانشاه از شکارچیان غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

رهاسازی یک قلاده خرس قهوه‌ای در گلوگاه

حسینعلی ابراهیمی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: با اطلاع رسانی به موقع اهالی این روستا، نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست استان و دامپزشک معتمد این اداره کل به محل اعزام وپس از بیهوش کردن حیوان، تله سیمی از دور گردن خرس گرفتار برداشته و پس از هوشیاری در زیستگاه خود با موفقیت رها شد.

او از دستگیری شکارچیان غیرمجاز در شهرستان‌های بابل، محمودآباد و ساری خبر داد و افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل حین گشت زنی درمناطق حوزه استحفاظی در مدت دو روز شکارچیان غیرمجاز را به همراه ۸ قبضه سلاح شکاری (دو قبضه قاچاق) و یک قطعه خوتکا دستگیر کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به کشف و ضبط ۳ قبضه سلاح شکاری از شکارچیان غیرمجاز در محمودآباد گفت: در شهرستان ساری نیز در دو ماموریت جداگانه، مناطق محیط بانی هولار و میانشاه این شهرستان، ازشکارچیان غیرمجاز دو قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ و لاشه یک طاقه قرقاول کشف و ضبط شد.

ابراهیمی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.

۵ زخمی در تصادف جاده سوادکوه

وحید متانی رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه و سوادکوه شمالی با اشاره به تصادف زنجیره‌ای در منطقه جوارم محور سوادکوه گفت: در این حادثه ۱۰ خودرو با هم برخورد کردند.

او افزود: ماموران امدادی پایگاه هلال احمر جوارم پس از آگاهی از وقوع حادثه به منطقه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: این حادثه ۵ مصدوم داشت که بعد از اقدامات اولیه سه مصدوم با کمک اورژانس ۱۱۵ و دو مصدوم دیگر با همکاری پایگاه هلال احمر جوارم برای ادامه درمان به بیمارستان شهدای زیراب انتقال یافتند.

انحراف مرگبار پراید در بابل

غلام نیا روشن روابط عمومی سازمان اورژانس بابل گفت: در گزارشی به سازمان اورژانس بابل مبنی انحراف پراید در کمربندی جنوبی و جنب پل رو گذر ارمک گزارش شد.

او افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه گتاب و هتک پشت را به محل حادثه اعزام کرد.

غلام نیا روشن با بیان اینکه تکنسین‌های اورژانس درکمترین زمان  ممکن در محل حادثه حضور پیدا کردند، گفت: در این حادثه به علت انحراف پراید و برخورد با گاردریل پل رخ داده بود، راننده خودرو که مرد ۵۵ساله و سرنشین خودرو زن ۵۰ ساله بودند به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بودند.

روابط عمومی سازمان اورژانس بابل افزود: تکنسین‌های اورژانس  تلاش‌های فروانی برای احیا کردند که متاسفانه ثمری نداشت.

او گفت: با این حال به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند که تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم متاسفانه ثمری نداشت.

انتهای پیام/ م

برچسب ها: حوادث ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار