پشتیبانی قابلیت حسگر حرکتی پیکسل ۴ از ۹ سرویس پخش محتوا

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده، قابلیت حسگر حرکتی (Motion Sensor) پیکسل ۴ از ۹ سرویس پخش محتوا پشتیبانی می‌کند.

پشتیبانی قابلیت حسگر حرکتی پیکسل ۴ از ۹ سرویس پخش محتوابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی است که شایعات مربوط به تلفن هوشمند جدید گوگل در فضای اینترنت منتشر می‌شود و با نزدیک شدن به زمان معرفی مدل پیکسل ۴، به‌طور طبیعی اخبار و شایعات پیرامون این مدل افزایش پیدا کرده است. تاکنون چندین تصویر و رندر موسوم به گوگل پیکسل ۴ انتشار یافته که طراحی و شکل ظاهری این مدل را آشکار می‌کند و حاشیه نسبتا ضخیم پیکسل ۴ موجب تعجب کارشناسان و طرفداران گوگل شده است. 

در ابتدا تصور می‌شد که این شرکت نتوانسته از نظر فناوری، حاشیه دور تلفن هوشمند خود را مانند تولیدات دیگر برندها کاهش دهد، اما با توجه به اطلاعات جدید، این حاشیه ضخیم، به‌دلیل یکی از جدیدترین و منحصر‌به‌فردترین فناوری‌‎های مورد استفاده در تلفن هوشمند به‌وجود آماده است. این فناوری Motion Sensor یا حسگر حرکتی نام دارد.

قابلیت Motion Sensor و کارایی آن

گوگل قبلاً تائید کرده است که سری Pixel 4 ویژگی جدیدی با نام سنسور حرکتی خواهد داشت که از تراشه‌های سولی (Soli) مبتنی بر رادار این شرکت بهره می‌برد. ویدئویی که در ماه جولای توسط این شرکت منتشر شد نشان داد که چگونه حرکت دست به شما امکان می‌دهد هنگام موسیقی در حال پخش را به جلو بزنید و گزینه بعدی یا قبلی را گوش کنید. در حقیقت، گوگل در یک پست به تازگی نوشت که Motion Sense توانایی انجام کارهایی مانند تعویض آهنگ، بی‌صدا کردن تماس دریافتی و به تعویض انداختن هشدارها را دارد . گوگل همچنین اظهار داشت که Motion Sense با گذشت زمان قابلیت‌های جدیدتری به دست می‌آورد ولی فقط در بازارهای خاصی در دسترس خواهد بود.

پشتیبانی قابلیت حسگر حرکتی پیکسل ۴ از ۹ سرویس پخش محتوا


بیشتر بخوانید: اولین تصاویر گوگل پیکسل ۴ با دوربین دوگانه فاش شد +تصاویر 


حسگر حرکتی و سرویس‌های پخش متحوا

در حالی که گوگل دقیقاً مشخص نکرده است که برنامه‌های پخش با Motion Sense چگونه کار می‌کنند، این اطلاعات توسط Nextrift کشف شده است. این سایت به روشی توانسته به یک گوشی پیکسل ۴ XL پیش تولید شده دست پیدا کند که روی آن نرم‌افزارهای قبل از انتشار نصب شده‌اند. به این ترتیب مشخص شد که کدام نرم‌افزارها از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند. البته هنوز مشخص نیست که آیا این نرم‌افزارها به طور کامل با حسگر حرکتی سازگار هستند یا قابلیت‌های حرکتی بیشتری ارائه می‌دهند. در ادامه فهرست اسامی این نرم‌افزارها را مشاهده می‌کنید:

  • Amazon Music
  • Deezer
  • Google Play Music
  • iHeartRadio
  • Pandora
  • Spotify
  • Spotify Stations
  • YouTube Music
  • YouTube

ما برای دریافت اطلاعات بیشتر از این قابلیت باید تا رویداد ۱۵ اکتبر گوگل صبر کنیم. البته ال‌جی یک قابلیت مشابه با نام Air Motion را در گوشی LG G8 ThinQ ارائه می‌دهد. این کار با ترکیب حسگر سه‌بعدی با حرکات دست برای پاسخ به تماس، دسترسی به برخی عملکردهای خاص، کنترل صدای تلفن و موارد اینچنینی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اطلاعات فاش شده از Motion Sensor مدل جدید پیکسل

برچسب ها: فناوری ، پیکسل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار