پاس همدان امروز میزبان تراکتور لیگ برتری است

پاس همدان امروز در نخستین بازی جام حذفی فوتبال میزبان تراکتور سازی تبریز است.

در بازی امروز به دنبال شگفتی هستیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،بهمن طهماسبی در نشست خبری دیدار تیم پاس و تراکتور در جام حذفی  گفت: تیم پاس تیم دست و پا بسته‌ای نیست و جام حذفی هم جام شگفتی‌هاست، با تمام توان برابر تراکتور به میدان خواهیم رفت.

او با اشاره به بازی تیمش در برابر تیم تراکتور سازی تبریز گفت: ما بازی سختی برابر تراکتور داریم  و به دنبال یک بازی زیبا هستیم.

او ادامه داد: ما با برنامه در این بازی ظاهر خواهیم شد و تیم تراکتور را به خوبی آنالیز کرده‌ایم؛ حتی به فکر پیروزی برای این تیم خوب هستیم.

مربی تیم فوتبال پاس بیان کرد: تراکتور تیم قوی و پرتماشاگری است و از بازیکنان خوب و باتجربه‌ای هم برخوردار است اما تیم ما هم تیم جوان و جنگنده‌ای است.

او گفت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست و ما نیز در بازی فردا به دنبال شگفتی هستیم و قطعاً تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود.

طهماسبی با اشاره به غیبت جمشیدیان سرمربی پاس گفت: با توجه به جلسه فنی تیم و فاصله طولانی هتل محل اقامت پاس تا مکان نشست، باعث شد بنده در این جلسه حاضر باشم.

تیم فوتبال تراکتور در اولین دیدار از سری رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های ایران رو در روی پاس همدان قرار می‌گیرد رقابت‌هایی که کوتاه‌ترین مسیر در فوتبال ایران برای کسب سهمیه آسیایی است.

مرحله یک شانزدهم رقابت های جام حذفی نخستین رویارویی تیم های لیگ برتری با تیم های راه یافته به این مرحله است و بر اساس قرعه کشی انجام شده، این مرحله با انجام ۱۶ دیدار طی روزهای ششم، هفتم و هشتم مهرماه در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود.

در این مرحله ۸ تیم لیگ برتری مقابل هم قرار می گیرند و ۸ تیم دیگر لیگ برتری با تیم های راه یافته به این مرحله مصاف می کنند که مصاف تراکتور و پاس یکی از این دیدارهاست، دیداری که برای ۲ تیم مهم است و مصطفی دنیزلی پس از سال ها مقابل تیمی قرار می گیرد که سال ها قبل سرمربی آن بود.

تراکتور و پاس تا کنون ۴ بار به طور رسمی مقابل هم قرار گرفته اند که ۳ بازی به تساوی انجامیده و یک بازی نیز با برتری پاس خاتمه یافته است.

تراکتور در این دیدار حساس که برنده آن به مرحله یک هشتم و جمع ۱۶ تیم راه می یابد مسعود شجاعی را به دلیل دریافت کارت قرمز در آخرین دیدار رقابت های جام حذفی سال قبل و همچنین مازولا و خانزاده را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

برنده این بازی در مرحله یک شانزدهم مقابل برنده دیدار فجر سپاسی و فولاد قرار می گیرد و تراکتور در صورت صعود به مراحل بعدی تا دیدار فینال با تیم های سپاهان، پرسپولیس و استقلال رو در رو نمی شود و تا قبل از بازی نیمه نهایی نیز با شهرخودرو تقابل نخواهد داشت و این بهترین فرصت برای تراکتور است تا از میان‌بر جام حذفی به آسیا برسد.

حسن اکرمی قضاوت این بازی را برعهده دارد و یوسف مغروری و میلاد قاسمی به عنوان کمک داوران و کیوان علی محمدی به عنوان داور چهارم اکرمی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

حسین خانبان نیز به عنوان ناظر داوری این دیدار انتخاب شده است.

دیدار دو تیم پاس همدان و تراکتور در مرحله یک شانزدهم جام حذفی ساعت ۱۵.۱۵ فردا یکشنبه هفتم مهرماه در ورزشگاه حاجی بابایی مریانج همدان برگزار می شود و کاروان تیم تراکتور ظهر امروز و با پرواز مستقیم تبریز را به مقصد همدان ترک می کند و علاقه مندی فوتبال دوستان همدانی به تیم تراکتور و همچنین نماینده شهر خودشان، نوید بخش دیداری جذاب در این ورزشگاه پس از سال هاست.

سایر بازی های این مرحله بین تیم های ذوب آهن و پارس جنوبی، نفت مسجد سلیمان و گل گهر سیرجان، شهر خودرو و نساجی مازندران، ماشین سازی و پرسپولیس، سایپا و داماش گیلان، گل ریحان البرز و استقلال تهران، پیکان و شهدای کرج، خوشه طلایی ساوه و شاهین شهرداری بوشهر، خیبر خرم آباد و سپاهان، قشقایی شیراز و صنعت نفت آبادان، فجر سپاسی و فولاد، استقلال ماهشهر و مس نوین کرمان، مس کرمان و بادران تهران،  نیروی زمینی و نود ارومیه و سردار بوکان و شهرداری ماهشهر انجام می شود.

انتهای پیام/ا

بازی امروز پاس بازی شگفتی هاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار