رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم عنوان کرد؛

قطع عضو ناشی از نزاع و درگیری در قم تکذیب شد

سرهنگ کاویانی خبر منتشر شده طی چند روز گذشته مبنی بر قطع عضو ناشی از نزاع و درگیری در قم را تکذیب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به انتشار خبری مبنی بر ضرب و شتم منجر به قطع عضو در قم ضمن تکذیب این خبر، گفت: با بررسی انجام شده توسط نیروی انتظامی به این نتیجه رسیدیم که این خبر صحت ندارد و نه گزارشی به مرکز ۱۱۰ در این زمینه ارائه شده بود و نه آثاری از جراحت و قطع عضو بود.

سرهنگ کاویانی عنوان کرد: زمانی که فردی نظم اجتماعی را به هم بزند و فضای جامعه را ناامن کند حتی اگر شاکی نداشته باشد پلیس خود به برخورد با آن می‌پردازد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم نیز در این جلسه تصریح کرد: بیش از ۳۵۰ هزار موتورسیکلت شماره گذاری شده در استان قم وجود دارد و موتورسواران نسبت به جمعیت بیشتر است.

سرهنگ علی حسن قیصری گفت: هم به صورت اعمال قانون و هم توقیف موتورسیکلت برخورد لازم با موتورسیکلت سواران خاطی صورت می‌گیرد و روزانه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت در قم توقیف می‌شود.

سرهنگ قیصری در خصوص نصب دوربین‌های نظارتی در سطح شهر نیز افزود: شهرداری قم مکلف به راه‌اندازی سامانه‌های نظارتی و ثبت پلاک است که این اقدام در حال انجام است.

انتهای پیام/ح

وجود بیش از ۳۵۰ هزار موتورسیکلت شماره گذاری شده در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.