بهره برداری از بیست و پنجمین ایستگاه اتش نشانی اصفهان

مدیرشهرداری منطقه ۱۰ اصفهان گفت:با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان بیست وپنجمین ایستگاه آتش نشانی درکوی میلاد اطشاران اصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حمید شهبازی مدیرشهرداری منطقه ۱۰ اصفهان گفت: دراین منطقه ۱۵ هزار نفرساکن هستند و با وجود ساخت برج‌های مسکونی درکوی میلاد هیچگونه امکانات ایمنی برای مردم وجود نداشت.

او با بیان اینکه عملیات اجرایی این ایستگاه ازسال ۹۴ آغاز، اما به دلیل تحقق نیافتن وعده‌های پیمانکار نیمه کاره رهاشده بود گفت از پارسال عزم جدی در ساخت این ایستگاه باتلاش شهرداری ایجاد شد.

شهبازی گفت: این ایستگاه در مساحت هزارو ۴۰۰ مترمربع ساخته شده ومجهزبه ۴ دستگاه خودروی نردبان ۳۲ متری، اطفا سنگین، نیمه سنگین وخودروی نجات مجهز است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: حدود شش میلیارد تومان برای اجرای طرح ایستگاه شماره ۲۵ آتش نشانی هزینه کرده ایم که سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آن برای خرید زمین و تجهیزات مورد نیاز پرداخت شده است.

شهبازی گفت: در سال جاری ۲۸ طرح در بخش‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی برای این منطقه در نظر گرفته شده که بخش عمده آن در محله‌های کمتر توسعه یافته تعریف شده و برای اجرای این طرح‌ها ۷۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

او با بیان اینکه برای تکمیل احداث فرهنگسرای محله حصه چهار میلیاردتومان اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: ساماندهی پل آزادگان، ساماندهی خیابان امامزاده ابراهیم، احداث میدان خواجه عمید حدفاصل میدان تا خیابان شهروند و ساماندهی پارک‌های محلی از دیگر پروژه‌های منطقه ۱۰ به شمار می‌رود.

نوروزی شهردار اصفهان نیزدر آیین افتتاح این طرح به ظرفیت‌های خوب منطقه اطشاران اشاره کرد و گفت: ساخت ورودی کوی میلادازطرح‌های اولویت دار شهرداری است وتلاش می‌شودبرای توسعه وپیشرفت طرح‌های این منطقه اعتبار ۷۰ میلیاردتومانی که موردنیازاست تامین شود.

نصررییس شورای شهراصفهان هم از اختصاص اعتبارصدمیلیاردتومانی برای توسعه وتجهیز ایستگاه‌های اتش نشانی استان اصفهان خبرداد.

انتهای پیام/م

 

افتتاح ایستگاه اتش نشانی درکوی میلاد اطشاران اصفهان 

برچسب ها: شهرداری ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.