فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

هویت انقلابی ما برگرفته از دفاع مقدس است

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی با بیان اینکه هویت انقلابی ما برگرفته از دفاع مقدس است گفت : فرهنگ دفاع مقدس ما نیز برگرفته از فرهنگ عاشورا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع خادمین شهدای سپاه استان سمنان با بیان اینکه راهبرد مقاومت که محصول دفاع مقدس ماست را باید در همه مقاطع زمانی بسط و گسترش دهیم گفت : همه عزت و افتخار ایران اسلامی به خاطر استفاده از فرهنگ مقاومت است.

او تصریح کرد: تجربه نشان داده است مذاکره برای ما خوش یمن نبوده و نخواهد بود ولی محصول مقاومت عزت ،استقلال و اقتدار ،اعتماد و امنیت بوده است.

سرهنگ دامغانی با بیان اینکه فرهنگ مقاومت ما حاصل دفاع مقدس است و دشمن کاملا به این نکته آگاه است افزود: فرهنگ دفاع مقدس ما برگرفته از فرهنگ عاشورا است، که بهره مندی از این فرهنگ در حال حاضر باعث ‌بزرگترین تجمع تمدن ساز که همان پیاده روی اربعین است گردیده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تاکید کرد: هویت انقلابی ما که برگرفته از دفاع مقدس است در اردوهای راهیان نور بروز می کند که در حوزه عمق بخشی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مثمر ثمر است.

انتهای پیام / ر

فرهنگ مقاومت ما حاصل دفاع مقدس است

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.