بررسی مشکلات رشته موتورسواری موضوع این هفته برنامه «نشاط»

مشکلات و موانع پیش روی ورزشکاران رشته موتورسواری، سه شنبه در برنامه «نشاط» بررسی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسن اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: موضوع این هفته بخش کارشناسی برنامه «نشاط» بررسی مشکلات موتورسواران حرفه‌ای قزوین است که در خلال برنامه با قهرمانان ورزشی این رشته نیز مصاحبه می‌شود.

اکبری افزود: یکی از دلایل پرداخت برنامه نشاط به رشته ورزشی موتورسورای به خصوص موتورسواری کوهستان (endro)، اقلیم و جغرافیای ویژه استان قزوین است، چراکه این ظرفیت برای این رشته مناسب و جزو توانمندی‌های منحصر به فرد استان است و می‌توان برای تربیت استعداد‌های درخشان این رشته از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن بهره برد.

به گفته او، این برنامه سعی دارد زمینه مناسبی را برای تعالی رشته موتورسواری کوهستان و معرفی استعداد‌ها و همچنین برطرف کردن موانع پیش روی ورزشکاران و مسئولان این رشته فراهم کند.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: برنامه تلویزیونی «نشاط» با هدف تحلیل و بررسی وضعیت ورزش استان هرهفته سه شنبه‌ها ساعت ۲۳:۱۵ به مدت ۷۰ دقیقه از شبکه قزوین پخش می‌شود.

اکبری افزود: این برنامه با بخش‌های متنوعی همچون: «ستاره باش: معرفی استعداد‌های ورزشی»، «سوت: معرفی داوران رشته‌های مختلف ورزشی»، «نشاط نو: معرفی رشته‌های جدید ورزشی»، «بخش کارشناسی» و «بخش گفتگو با قهرمانان و ورزشکاران استان قزوین» تهیه و تولید می‌شود.

انتهای پیام/ک

مشکلات و موانع پیش روی ورزشکاران رشته موتورسواری در برنامه «نشاط» بررسی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار