بازداشت ۲۷ فلسطینی در کرانه باختری

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز با یورش به کرانه باختری ۲۷ فلسطینی و چند نفر از فرماندهان جبهه مردمی را بازداشت کردند.

بازداشت ۲۷ فلسطینی در کرانه باختری به دست ارتش رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه عرب ۴۸، ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز، یکشنبه، به مناطقی از کرانه باختری یورش برد و ضمن تفتیش خانه‌های مردم شماری از آنان را بازداشت کرد.

ارتش این رژیم در یورش امروز چند نفر از فرماندهان جبهه مردمی فلسطین را به این بهانه بازداشت کرد که شب گذشته دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی «شاباک» اعلام کرد عملیات «عین بوبین» در نزدیکی رام الله  که در اواخر ماه میلادی گذشته اجرا شد به دست گروهی از نیرو‌های جبهه مردمی بوده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد ۲۷ فلسطینی بازداشت شده به اتهام مشارکت در این عملیات برای تحقیق و بازجویی به دستگاه امنیتی تحویل داده شدند.

فلسطینی‌ها در عملیات ضد صهیونیستی بمبی را نزدیک شهرک صهیونیست نشین «دولیب» در منطقه رام الله در مرکز کرانه باختری منفجر کردند که به کشته شدن یک صهیونیست شهرک نشین و زخمی شدن دو نفر منجر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار