آموزش و پروش بوشهر ۴۱۴ نیرو می‌گیرد

اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از طریق آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی ۴۱۴ نیرو جذب می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود و  از میان داوطلبان، ۴۱۴ نفر در آموزش و پرورش استان بوشهر جذب خواهند شد.

حمد الله اژدری افزود: ۵۰ درصد پذیرفته‌شدگان استان در این آزمون برای آموزگاری در دوره ابتدایی و ۵۰ درصد دیگر به عنوان هنرآموز، دبیر دوره متوسطه و مربی جذب خواهند شد.

او با بیان اینکه شهرستان‌های دشتستان، عسلویه و کنگان به علت کمبود نیرو‌ی انسانی بیشترین سهمیه را در این آزمون خواهند داشت، ادامه داد: طبق سهمیه بندی تعیین شده برای مناطق آموزشی یاد شده، دشتستان ۳۹ نفر، عسلویه ۳۵ نفر و کنگان ۳۲ نفر سهمیه دارند.

رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر به سهمیه نیرو‌های بومی در این آزمون اشاره کرد و گفت: با توجه به رای دیوان عدالت اداری امتیاز بومی گزینی از شرایط ثبت نام داوطلبان حذف شده است و همه داوطلبان با شرایط مساوی در این آزمون شرکت خواهند کرد.

اژدری افزود: نیرو‌های حق التدریس نیز در این آزمون شرکت می‌کنند و در صورت کسب نمره لازم و قبولی در مرحله مصاحبه مانند دیگر شرکت کنندگان استخدام خواهند داشت.

رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر در خصوص تأثیر سهمیه‌های ایثارگری نیز تأکید کرد: سهمیه‌های ایثارگری و جانبازی، سوای از سهمیه‌های عادی است و خللی در قبولی دیگر داوطلبان ایجاد نمی‌کند.

اژدری با بیان اینکه این آزمون دارای شرایط سنی است، افزود: شرایط سنی برای دارندگان مدرک فوق دیپلم حداکثر ۳۰ سال، لیسانس ۳۵ سال، فوق لیسانس ۴۰ سال و دکتری ۴۵ سال است.

او عنوان کرد: افرادی که دارای مدرک فوق دیپلم هستند فقط در رشته‌های مرتبط می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و پذیرش آن‌ها برای شغل استادکاری در مدارس فنی و حرفه‌ای و کاردانش است.

رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مهلت ثبت نام در این آزمون از چهارشنبه ۳ مهر ۹۷ تا  جمعه ۱۲ مهر ۹۸ خواهد بود و آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی همزمان با سراسر کشور پنجشنبه ۳۰ آبان ۹۸ در استان بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

آموزش و پروش بوشهر نیرو می‌گیرد

 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.