سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسئولان می‌خواهند ما بدون حمایت نتیجه بگیریم/ سرمربی تیم باید آرامش روحی داشته باشد

زاهدی گفت: مسئولان استان می‌خواهند ما در بازی‌های خود نتیجه بگیریم و بعد از آن حمایت کنند.

موسی زاهدی سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندر عباس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این تیم برای نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: تمرینات تیم را پس از ۴ روز تعطیلی از روز دوشنبه هفته گذشته آغاز کرده ایم و بازیکنان در حال آماده شدن برای بازی معوقه با مس سوگون هستند که قرار است ۱۹ مهر ماه در بندر عباس برگزار شود.

سرپرست تیم آذرخش بندر عباس درباره مشکلات این تین تیم هم گفت: آذرخش در این چندین سال همیشه دچار مشکلات بوده است، از جمله مسائل مالی ما را در این چند ساله همیشه اذیت کرده است. حتی قرار بود که هفته گذشته جلسه‌ای را با مسئولان استان برگزار کنیم تا با آن‌ها درباره مشکلات باشگاه صحبت کنیم.


بیشتر بخوانید: ساعت بازی معوقه هفته هفتم لیگ برتر فوتسال تغییر کرد


او افزود:، از هفته گذشته تا الان هیچ جلسه‌ای برگزار نشده است و حتی ما در این مدت نیز، حسین احمدی مالک و مدیرعامل باشگاه را ندیدیم تا بتوانیم مشکلات خود را با او بازگو کنیم.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندر عباس درباره این که آیا این تیم می‌تواند در جمع ۸ تیم صعود کرده به مرحله پلی آف قرار گیرد گفت: تیم ما همیشه ثابت کرده که هیچ کاری نشدنی نیست و مطمئن باشید ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم خود را به مرحله پلی آف برسانیم، اما هر چند کار بسیار سختی است.

او افزود: با وجود مشکلاتی که در تیم وجود دارد ما نمی‌توانیم از الان قول بدهیم که در پلی آف حضور خواهیم داشت و امیدوارم که هر چه زودتر مشکلات تیم حل شود تا بتوانیم بازی‌های خوبی را در نیم فصل دوم برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید: رای دیدار فوتسال ستارگان ورامین و اهورا بهبهان اعلام شد


مسئولان می خواهند که ما بدون حمایت نتیجه بگیریم

سرپرست تیم فوتسال آذرخش درباره حمایت‌های مسئولان استانی از این تیم هم گفت: مسئولان استان به ما می‌گویند بروید در دیدار‌های خود موفق شوید تا از شما حمایت کنیم در صورتی که در هیچ کجای دنیا شما چنین چیزی را نمی‌بینید. در تمام کشور‌ها مسئولان و مدیران از تیم‌ها حمایت می‌کنند تا بازیکنان با روحیه کامل به مصاف حریفان خود بروند، اما در کشور ما کاملاً عکس این موضوع وجود دارد و در کشور ما بازیکن باید نتیجه بگیرد تا مسئولان جلو بیایند و از تیم حمایت کنند.

او درباره قرارداد بازیکنان و کادر فنی این باشگاه هم گفت: نه تنها امسال هنوز قرارداد‌های ما را صد در صد پرداخت نکرده اند بلکه از سال گذشته هم ۵۰ درصد طلبکار هستیم یعنی باشگاه چیزی حدود ۱۵۰ درصد به بازیکنان و کادر فنی تیم بدهکار است.

سرمربی تیم باید آرامش روحی داشته باشد

زاهدی درباره روزپیکر سرمربی این تیم هم گفت: عباس روزپیکر در این چند سال برای این باشگاه زحمت کشیده است. به نظر من او باید آرامش روحی داشته باشد تا بتواند بازیکنان خود را آماده کند. اگر او از لحاظ روحی و روانی آرامش نداشته باشد نمی‌تواند تفکرات خود را به صورت کامل اجرا کند.


بیشتر بخوانید: سایپا حریف خود را گلباران کرد/ نامی نو و حفاری حریفان را ۳ تایی کردند


او افزود: روزپیکر فعلاً از شرایط باشگاه رضایت کافی ندارد و امیدوارم تا قبل از آغاز بازی معوقه با مس سونگون شرایط تیم بهتر شود تا بتوانیم نتیجه خوبی مقابل تیم قدرتمند مس سونگون کسب کنیم.

او در پایان صحبت هایش گفت: با این وضعیتی که فعلاً در باشگاه وجود دارد مسئولان نباید توقع داشته باشند که بتوانیم خود را به بالای جدول برسانیم، همین که بتوانیم در آخر فصل در لیگ برتر بمانیم به نظر من کار بزرگی را انجام داده ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار