محدودیتی برای دریافت بلیط برای زائران اربعین حسینی در استان وجود ندارد

زائران اربعین حسینی به هر تعداد که متقاضی باشد می توانند بلیط تهیه کنند، شرکت راه آهن سمنان آماده خدمات رسانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرشاد زادخور مدیرکل راه‌آهن شمال شرق (۱) گفت: قیمت بلیط قطار برای جا به جایی زائران اربعین حسینی از ایستگاه‌های راه آهن سمنان به استان کرمانشاه نسبت به سال گذشته افزایش نمی‌یابد.

او افزود: محدودیتی برای دریافت بلیت برای زائران اربعین حسینی در استان وجود ندارد و به هر تعداد که متقاضی باشد، شرکت راه آهن سمنان آماده خدمات رسانی است.

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق (۱)  ابرا داشت: براساس پیش‌بینی‌ها روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر از زائران از ایستگاه‌های سمنان با قطار به استان کرمانشاه تردد می‌کنند.

فرشاد زادخور بیان کرد: برنامه فروش بلیت قطار اربعین اکنون در تمامی مراکز و شرکت‌های دارای مجوز در استان در حال انجام است و مشکلی در ارایه خدمات به مسافران وجود ندارد.

او اضافه کرد: طرح اعزام زائران اربعین استان سمنان به کرمانشاه با قطار از روز چهارشنبه سوم مهر ۹۸ آغاز شد که این روند تا ۳۰ مهر ادامه دارد.

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق (۱) تصریح کرد: تردد با قطار یکی از ایمن‌ترین راه‌های سفر است و زائران استان می‌توانند با خاطری آسوده برای عزیمت به منطقه مرزی از قطار استفاده کنند.

زادخور گفت: قطار‌های قابل تردد از خطوط ریلی استان در خدمات‌رسانی از جایگاه مطلوبی برخوردار است و کارکنان این اداره کل همواره آماده خدمات‌رسانی به اقشار مردم هستند.

روزانه ۸۰ قطار مسافربری و ۲۰ قطار باری از خطوط ریلی استان سمنان عبور می‌کند.

تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم استان سمنان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی در سامانه سماح شرکت کردند.

انتهای پیام / م

قیمت بلیط قطار برای زائران اربعین در سمنان افزایش نمی‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار