ترقی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جبهه پایداری در حال مذاکره برای پیوستن به شورای ائتلاف است/ احمدی نژاد برای حضور در شورا باید معیار‌های این نهاد را داشته باشد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: قطعا همه ظرفیت‌هایی که خارج از شورای ائتلاف هستند و حضورشان در شورا نیازمند تعامل است در حال مذاکره برای حضور در شورا هستند.


جبهه پایداری در حال مذاکره برای پیوستن به شورای ائتلاف است/احمدی نژاد برای حضور در شورا باید معیار ها این نهاد را داشته باشدحمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌هاگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ساماندهی اصولگرایان در انتخابات مجلس، اظهار کرد: ساماندهی اصولگرایان در انتخابات پیش رو به نحوی است که جریان اصولگرایی یک ائتلاف بزرگ شکل خواهد داد.

فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: مجموعه تشکل‌های اصولگرا از طریق مذاکره و تعامل در حال رسین به یک توافق در نحوه وحدت و نیل به نامزد اصلح هستند که امیدوارم به یک لیست واحد در آینده برسیم.

او درباره ارائه لیست جداگانه جبهه پایداری از شورای وحدت گفت: قطعا ارائه چند لیست از سوی اصولگرایان باعث شکست این جریان سیاسی در انتخابات می‌شود، هیچ موفقیتی در ارائه چند لیست از سوی یک جریان سیاسی نیست،  معتقدم اصولگرایان باید به لیست واحد برسند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: قطعا همه ظرفیت هایی که خارج از شورای ائتلاف هستند و حضورشان در شورا نیازمند تعامل است در حال مذاکره برای حضور در شورا هستند.


بیشتر بخوانید: آیا ابوترابی‌فرد از ۱۰ نماینده لیست امید بهتر نبود؟ / شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در اراِئه لیست بی‌دقتی کرد


ترقی همچنین درباره حضور احمدی نژاد در شورای ائتلاف گفت: در مورد حضور آقای احمدی نژاد در شورای ائتلاف تاکنون هیچ بحثی نشنیده‌ام، مجموعه هایی که می خواهند به شورای وحدت بپیوندند باید اصول و معیار های شورای ائتلاف را داشته باشند تا بتوانند در ائتلاف شرکت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار