بسته اخبار حوادث ۷ مهر ۹۸؛

از کشف انبار نگهداری کالای قاچاق تا توقیف خودرو حامل ترقه قاچاق

بسته اخبار حوادث ۷ مهر ۹۸ را اینجا بخوانید.

از کشف انبار نگهداری کالای قاچاق تا توقیف خودرو حامل ترقه قاچاقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ( یکشنبه هفتم مهر ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف انبار کالای قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یک انبار دپوی کالای قاچاق در دیلم شناسایی و ۹۰ میلیارد ریال پارچه و لوازم یدکی خودرو از آن کشف شد.

سردار خلیل واعظی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی شهرستان دیلم متوجه شدند یک محموله قاچاق در پوشش کالای ملوانی وارد کشور شده و کالا‌هایی در پوشش کالای ملوانی از یک فروند لنج به وسیله وانت بار به انباری در دیلم در حال انتقال است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: پس از شناسایی دقیق محل دپوی محموله قاچاق، در بازرسی از آن ۲۶ پالت حاوی موتور و قطعات خودروی سنگین و سبک به همراه هزار و ۹۰۰ طاقه پارچه کشف شد.

واعظی با اشاره به دستگیری سه متهم در این خصوص، گفت: طبق نظر کارشناسان مربوط ارزش تقریبی این محموله، ۹۰ میلیارد ریال است.

توقیف خودرو حامل مواد محترقه قاچاق در کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری حامل مواد محترقه قاچاق خبر داد.

سرهنگ رهام رضایی گفت: ماموران پلیس آگاهی از یک دستگاه خودرو سواری پژو در یکی از جاده‌های کنگان، تعداد ۱۱ هزارو ۴۰۰ عدد فشفشه چوبی و ۲۳۰ عدد فشفشه الکتریکی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

او عنوان کرد: یک متهم در این زمینه دستگیر شد.

کشف مواد افیونی در تنگستان

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: بیش از ۳۲ کیلوگرم مواد مخدر از دو دستگاه خودرو سواری کشف شد.

سرهنگ حسین خواجه افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان تنگستان، ۲۹ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک و یک کیلو و ۹۱۰ گرم حشیش از دو دستگاه خودرو سواری پراید در شهر اهرم کشف کردند.

او با اشاره به جاسازی ماهرانه این محموله در خودرو‌های یاد شده، بیان کرد: قاچاقچیان، مواد را از استان فارس خریده بودند و قصد داشتند در استان بوشهر به فروش برسانند.

خواجه گفت: در این زمینه چهار قاچاقچی دستگیر شدند.

کلاهبردار ۱۶ میلیاردی در بوشهر دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: فردی که با ۱۶ میلیارد ریال کلاهبرداری فرار کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ جوشن سهرابی بیان کرد: پس از شکایت یک شرکت وارد کننده لاستیک خودرو با موضوع کلاهبرداری و فروش مال غیر، این موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او ادامه داد: فرد کلاهبردار که به عنوان ترخیص کار در یکی از گمرکات استان فعالیت می‌کرد، پس از انجام مراحل ترخیص دو دستگاه کانتینر لاستیک خودرو، قبل از تحویل به شرکت یادشده لاستیک‌ها را در بازار فروخته و فرار کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: ماموران و کارآگاهان پلیس موفق شدند، متهم را که چند روز فراری بود به صورت غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سهرابی گفت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس و ارائه مدارک و شواهد، به سه فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۶ میلیارد ریال اعتراف کرد.

توقیف ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق از خودرو‌های شوتی در عسلویه

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف پنج دستگاه خودرو سواری تندرو حامل هفت میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در شهرستان عسلویه خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی افزود: این خودرو‌ها کالا‌های قاچاق را از تعدادی انبار در شهر نخل تقی بارگیری کرده بودند و قصد داشتند با خروج از شهرستان تنگستان محموله‌ها به استان‌های همسایه انتقال دهند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: ماموران پلیس در محور عسلویه- شیراز با توقیف هر پنج دستگاه خودرو، ۱۰۹ دستگاه لپ تاپ، ۷۵ واشر سرسیلندر خودرو، ۵۱۰۰ قلم لوازم آرایشی بدون مدرک گمرکی کشف کردند.

سوسنی، ارزش این کالا‌های قاچاق را برابر نظر کارشناسان هفت میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این زمینه، پنج متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.