رئیس قرارگاه اربعین ایلام خبر داد؛

آمادگی مساجد استان ایلام برای اسکان زائران اربعین

رئیس قرارگاه اربعین استان ایلام از آمادگی کامل مساجد استان ایلام برای اسکان زائران اربعین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،کرمی رئیس قرارگاه اربعین استان ایلام گفت: استان ایلام برای تأمین امنیت زائران اربعین آمادگی کامل را دارد.

او با بیان اینکه تمام مساجد و هیات‎های مذهبی در اختیار اسکان برای زئران اربعین هستند افزود: یکی از نیاز‌های مهم عزاداران شرکت‌کننده در پیاده‎روی اربعین، نیاز به استراحت و خواب شبانه است و موکب‎های در طول مسیر دارای تجهیزاتی همچون پتو است تا زائران به راحتی در این مکان‎ها استراحت کنند.

کرمی با اشاره به آماده باش نیرو‌های امدادی و خدماتی در زمان برگزاری مراسم اربعین در استان ایلام مطرح کرد: دستگاه‎های خدمت‎ رسانی همچون دانشگاه علوم پزشکی، مرکز فوریت‎های پزشکی، هلال احمر تا مرکز پخش فرآورده‎های نفتی برای تأمین سوخت در آمادگی کامل هستند.

او بیان کرد: در صورتی که وضعیت مرز و تردد زائران از حالت عادی خارج و با مشکلی روبه‌رو شویم نیرو‌های مدیریت بحران وارد عمل می‌شوند.

رئیس قرارگاه اربعین استان ایلام اظهار کرد: تدابیر لازم امنیتی و مراقبتی برای حفظ ایمنی بیشتر و ممانعت از آسیب‎های انسانی همچون آتش‎سوزی در اردوگاه‎ها، محل‎های تجمع انسانی ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ ن

آمادگی استان ایلام برای تأمین امنیت زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
واقعا همینطوره پارسال مرز مهران جای استراحت نداشتیم