شرکت بهره برداری متروی تهران به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی مجموعه برنامه‌های «شهر ایمن» را در ایستگاه‌های منتخب برگزار می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  مصادف با هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و با هدف آشنایی بیشتر مسافران در خصوص معرفی عوامل آتش سوزی، کارگاه‌های آموزشی در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برگزار می‌شود.

این برنامه به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران با مشارکت و همکاری سازمان آتش نشانی تهران در روز‌های ۷ و ۸ مهر ماه ۹۸ و در ایستگاه تئاترشهر برگزار می‌شود.

در این برنامه اجتماعی، کارشناسان آتش نشانی منطقه هشت تهران با حضور در ایستگاه تئاترشهر ضمن توزیع بروشور‌های آموزشی و اطلاع رسانی به سوالات مسافران در این زمینه پاسخ می‌دهند. همچنین در برنامه‌ای دیگر با عنوان «شهر ایمن» در شش ایستگاه شهرری، تجریش، تهران (صادقیه)، میدان آزادی، میدان ولیعصر (عج) و حسن‌آباد در روز‌های ۶ و ۷ مهرماه علاوه بر برپای کارگاه آموزشی، میز اطلاع رسانی با هدف ارتقا بیشتر سطح آگاهی مسافران در مورد پیشگیری از احتمال وقوع آتش سوزی و اطفاء حریق برگزار می‌شود. کارشناسان آتش نشانی در این ایستگاه‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۴ آماده پاسخگویی به سوالات مسافران می‌باشند.


بیشتر بخوانید: وضعیت امروز آتش نشانی خوب است، اما با استاندارد‌های جهانی فاصله داریم


مسافران ایستگاه‌های متروی گلشهر و کرج نیز به ترتیب در روز‌های ۹ و ۱۰ مهر ماه و از ساعت ۱۰ الی ۱۴ در برنامه فرهنگی و اجتماعی «مردان آتش» که با همکاری و مشارکت سازمان آتش نشانی استان البرز برگزار می‌شود، علاوه بر دریافت جزوه‌های آموزشی می‌توانند از نمایشگاه تجهیزات آتش نشانی بازدید نمایند. همچنین کارشناسان مربوطه در این دو ایستگاه نسبت به جذب آتش‌نشان به صورت داوطلب از بین مسافران مترو ثبت نام به عمل می‌آورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار