برگزاری مسابقات قرآن و اذان نیروی دریایی سپاه در شیراز

آیین پایان سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن و اذان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز هفتم مهرماه در پادگان بعثت شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسوول روابط عمومی و تبلیغات نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام این خبر، گفت: در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن نیروی دریایی سپاه، تعداد ۱۵۰ نفر از کارکنان این نیرو از استان های شمالی کشور، خوزستان، هرمزگان، بوشهر و فارس به رقابت پرداختند.

شهرام عسكریان افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ جزء و حفظ كل قرآن کریم، قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم و اذان برگزار شد و برگزیدگان این مرحله به مسابقات سراسری قرآن و اذان سپاه پاسداران راه پیدا كرده و منتخبان مرحله یادشده نیز به مسابقات سراسری قرآن و اذان نیروهای مسلح راه پیدا می‌كنند.

در آیین پایان این دوره از مسابقات سراسری قرآن نیروی دریایی سپاه پاسداران، حجت الاسلام «عبدالحمید رییسی»، جانشین نمایندگی ولی فقیه در ندسا، حجت الاسلام «علی فرزانه»، مسوول نمایندگی ولی فقیه در مرکز تخصصی نیروی دریایی، دکتر سید حسین حقایقی، قایم مقام صدا و سیمای مرکز فارس، در خصوص اهمیت انس و آشنایی هرچه بیشتر نیروهای مسلح کشور با قرآن کریم، مطالبی را ارایه و از برگزیدگان مسابقات با اهدای سپاسنامه و هدیه، قدردانی کردند.

در این آیین معنوی، «ابوالفضل محمودی» فرزند شهید مدافع حرم، «ستار محمودی»، به عنوان مهمان ویژه، مورد استقبال و قدرشناسی حاضران قرار گرفت.
انتهای پیام/م 

برگزاری مسابقات قرآن در شیراز

برچسب ها: قرآن ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.