جا به جایی زائران اربعین با ۸۵۰ اتوبوس در فارس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: برای ارائه خدمات حمل و نقلی به زائران حسینی استان فارس از تعداد ۸۵۰ دستگاه اتوبوس استفاده خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با بیان اینکه برای جابه جایی زائران اربعین حسینی خصوصا در مسیر بازگشت از عراق، آمادگی کاملی در ناوگان اتوبوس جاده‌ای استان فارس ایجاد شده است، گفت: برای ارائه خدمات حمل و نقلی به زائران حسینی استان فارس از تعداد ۸۵۰ دستگاه اتوبوس استفاده خواهد شد.

او با بیان اینکه بازه زمانی اوج بازگشت زائران اربعین ۲۴ تا ۲۹ مهر خواهد بود، افزود: بهتر است زائران با مدیریت مناسب زمان سفر، به گونه‌ای برنامه ریزی داشته باشند که با استفاده از تسهیلات ایجاد شده، این سفر معنوی خاطره انگیز را انجام دهند.

سیاهپور با اشاره به اینکه زائران برای دسترسی به ناوگان عمومی حمل و نقل (اتوبوس) و اجتناب از تاخیر بی رویه ضروری است از هر پایانه مرزی که از کشور خارج می‌شوند از همان مرز به کشور بازگردند، گفت: عمده جابجایی زائران حسینی (ع) استان فارس از طریق مرز‌های شلمچه و چذابه (ویژه کاروان‌های اربعین حسینی) انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با بیان این که زائران محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات ترافیکی و ثبت شکایات و پیشنهادات به سامانه ۱۴۱ و اپلیکیشن ۱۴۱ و نیز سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ مراجعه کنند، گفت: ناوگان اتوبوسی با همکاری شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان فارس آماده ارائه خدمات حمل و نقلی به زائران حسینی است.
انتهای پیام/م

ارائه خدمات حمل و نقلی به زائران حسینی

برچسب ها: حمل و نقل ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.