تامین روزانه ۴ هزار مترمکعب آب برای مواکب در پایانه مرزی چذابه

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دزفول از تامین روزانه تا ۴ هزار مترمکعب آب مواکب و پایانی مرزی چذابه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال الدین برفرمدیر امور آب و فاضلاب دزفول گفت: امکان تامین روزانه تا ۴ هزار مترمکعب آب مواکب و پایانی مرزی چذابه برای امسال فراهم شد.

او افزود: تامین آب شرب موکب شهرستان مورد توجه قرار گرفت تا تمامی مواکبی که در کنار موکب دزفول بودند از آب شرب سالم و خدمات مورد نیاز آن، بهرمند می‌شدند و فعالیت موکب دزفول نیز در مرز چذابه مورد توجه قرار گرفت.

برفر تصریح کرد: پار سال به وسیله یک تانکر ۲۰ هزار مترمکعبی هر روز آب شرب دزفول را برای پخت و پز و نیز شست و شو مواکب دزفول و مواکبی که اطراف موکب دزفول بودند ارسال و زائران حسینی از خدمات بهرمند می‌شدند.

مدیر امور آب و فاضلاب دزفول بیان داشت: امسال یک مخزن با فیلتر‌های مخصوص تصفیه برای افزایش کیفیت آب مورد نیاز مواکب حسینی نصب شده است و با همکاری آب و فاضلاب دزفول و آب و فاضلاب بستان این فیلتر‌های شست و شو خواهد شد و تا دو روز دیگر وارد مدار می‌شود.

این مقام مسئول گفت: یک مخزن ثابت برای کل سیستم آب‌رسانی تامین شده است، اما برای موکب دزفول با محوریت ستاد اربعین شهرستان یکی از مخازن ثابت را همانند سال گذشته در محل مستقر و آب مورد نیاز آن هم تامین شده است.

او ادامه داد: برای موکب مردم دزفول در پذیرایی از زائران اربعین یک مخزن ۲۰ متر مکعبی مستقر شده و هیچ نیازی برای افزایش مخزن وجود ندارد و اگر کمبود آب به هر دلیلی رخ بدهد از دزفول با تانکر آب مورد نیاز زائران اربعین تامین می‌شود.

برفر اظهار داشت: اولویت زائران استفاده از آب‌های بسته بندی شده باشد و تا حد امکان از آب‌های غیر بهداشتی و بین راهی استفاده نکنند.

انتهای پیام/م

تامین آب شرب زائران اربعین

برچسب ها: اربعین ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.