مدرسه خیرساز روستایی در دیواندره به بهره‌برداری رسید

مدرسه ۲ کلاسه خیرساز روستای دره سفته از توابع شهرستان دیواندره در مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین محلی به بهره‌برداری رسید.

مدرسه خیرساز روستایی در دیواندره به بهره‌برداری رسیدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، فرماندار دیواندره عصر یکشنبه در این مراسم، خیران مدرسه ساز را عامل توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش معرفی کرد و گفت: مدرسه سازی توسط خیرین بومی به یک رقابت و تلاش برای ماندگاری و دریافت اجر اخروی تبدیل شده است.

جعفر توان نقش کمک‌های مردم در روند مدرسه سازی را مهم ارزیابی کرد و تحرک و پویایی اقتصاد کشور را مرهون عزم ملی و همدلی اقشار مختلف مردم دانست و افزود: مردم محوری و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی با رویکرد جهادی از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار دیواندره مدیریت جهادی را الگوی مدیریتی مبتنی بر ارزش‌های ایرانی - اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: دستیابی به نتایج مطلوب با بهره گیری از مدیریت جهادی امکانپذیر است.

مدیر آموزش و پرورش دیواندره هم با اشاره به اینکه این شهرستان مدارس زیادی دارد که بافت آن‌ها فرسوده است از خیران خواست در راستای نوسازی و بازسازی مدارس این نهاد را کمک کنند.

ناصح عبدی تاکید کرد: ساخت مدرسه ۲ کلاسه روستای دره سفته از توابع بخش مرکزی توسط خانواده مرحوم سید عطاالله قریشی در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع با دو میلیارد ریال اعتبار ساخته و افتتاح شد.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

انتهای پیام/ز

بهربرداری از مدرسه در دیواندره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.