تهران ما معضل فروش لوازم سرقتی در چهار راه مولوی توسط بساط گستران را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیامکی به بخش تهران ما مبنی بر  فروش آزادانه لوازم سرقتی در چهار راه مولوی  توسط یکی از شهروندان ارسال شده بود.

با تماس خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با این شهروند، او گفـت: مدت زمان زیادی است که در چهار راه مولوی شهر تهران حوالی ساعت ۱۱ صبح تا غروب آفتاب، انبوهی از دست فروشان در آن جا بساط کرده و مشغول فروش گوشی‌های سرقتی هستند.

او بیان کرد: تعداد زیادی از افرادی که در این محل کاسب هستند از این موضوع شکایت و گله بسیاری دارند اگر از این مکان گذر کوتاهی داشته باشید متوجه این مشکل بزرگ که برای کسبه این محل شده اند می‌شوید.


بیشتر بخوانید: خرید و فورش گوشی‌های سرقتی در کف خیابان مثل آب خوردن + فیلم


واکنش رئیس پلیس آگاهی تهران به فروش لوازم سرقتی در چهار راه مولوی

درباره این موضوع سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه مطالبات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: پیرو درخواست مردمی و شکایات شهروندان مبنی بر حضور بساط گستران فروش لوازم سرقتی در چهارراه مولوی، در راستای اجرای طرح صاعقه ۲، ماموران پلیس آگاهی پایتخت نسبت به دستگیری و جمع آوری متهمان اقدام کردند.

وی افزود: در صورت وجود هرگونه مشکل و شکایت در معابر شهری، شهروندان با مراجعه به پلیس آگاهی تهران بزرگ، مسائل را مطرح کنند تا با پیگیری آن به مشکلات اجتماعی و انتظامی شهروندان رسیدگی شود.

سردار لطفی اضافه کرد: پلیس آگاهی طرح‌های خود را برای مقابله با متهمان در دستور کار دارد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف نسبت به رسیدگی آن اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار