غرس نهال، جایگزین قطع درختان در جاده یاسوج به سی سخت

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای چهار خطه شدن جاده یاسوج به سی سخت کمتر از هزار و ۳۰۰ اصله درخت قطع می‌شود.

غرس نهال، جایگزین قطع درختان در جاده یاسوج به سی سخت

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سید عیسی حسنی،معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان دنا بر ایفای تعهد اداره کل راه و شهرسازی بر غرس نهال در حاشیه این جاده به تعداد سه برابر درخت‌های قطع شده حداکثر تا پایان سال جاری تاکید کرد و گفت: دادگستری استان بر این موضوع نظارت خواهد کرد.

در این جلسه مقرر شد تعداد درختانی که لازم است در مسیر جاده قطع شوند با مستندات و تصاویر و مدارک ارائه شده کمتر از ۱۳۰۰ درخت است و البته تمام مجوز‌های زیست محیطی و اجازه قطع درخت در جایی که ضروری است طی سنوات قبل از سوی سازمان حفاظت محیط زیست، صادر شده و بیش از آن هم مجوزی  صادر نشده است.

همچنین مقرر شد با توجه به حواشی رسانه‌ای در خصوص نحوه قطع درختان به گونه‌ای عمل شود که افکار عمومی از واقعیت مطلع و متوجه شوند که واقعا تعداد معدودی درخت آن هم به ضرورت قطع شده و من بعد وفق دستور العمل و مجوز‌های صادر شده با نظارت میدانی، هیاتی مرکب از ادارات حاضر در جلسه از قطع هر گونه درخت مازاد بر تعداد جلوگیری و در صورت وقوع، برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

در این جلسه همچنین رفع موانع و مشکلات ساخت جاده سی سخت - اصفهان که از مسیر روستا‌های بیاره و کریک عبور می‌کند بررسی شد.

انتهای پیام/پ

غرس نهال، جایگزین قطع درختان 

برچسب ها: دادگستری ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.