دستگیری جیب‌بر حرفه ای در پایانه جنوب

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه جنوب از دستگیری یک سارق جیب‌بر حرفه ای در حیاط پایانه مسافربری جنوب خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد ایوب صالحی بیان داشت: روز گذشته با تماس تلفنی شهروندی مبنی بر وقوع درگیری بین ۲ مرد در حیاط پایانه مسافری جنوب، تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی مراجعه و مشاهده کردند مرد میانسالی ۵۰ ساله در حال درگیری با فرد دوم که ۳۰ ساله است، می‌باشد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مرد ۵۰ ساله مدعی بود که اموالش توسط این مرد ۳۰ ساله هنگام شستشوی دستش سرقت شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برای بررسی و تحقیقات مقدماتی هر ۲ فرد را به کلانتری منتقل کردند، تصریح کرد: فرد شاکی مدعی بود به سرویس بهداشتی مراجعه کردم و مشغول شستن دستم شدم و گوشی همراه و پاکت سیگارم را در کنار دستم گذاشتم، ولی در یک لحظه متوجه شدم که اموالم غیب شده است و به این مرد که در کنار دستم ایستاده بود، مظنون شدم.


بیشتر بخوانید: نگهبان ساختمان نیمه کاره، همدست سارق از آب در آمد


وی افزود: ماموران در گام اولیه، تنها مظنون پرونده را مورد بازجوئی قرار دادند و متهم که پاسخ درستی به ماموران نمی‌داد مورد بررسی بیشتر قرار گرفت و در بررسی‌های انجام شده علاوه بر گوشی و پاکت سیگار مالباخته تعدادی اموال سرقتی از قبیل: سیم‌کارت، پاور بانک، گوشی و عابربانک که متعلق به سایر اشخاص بود، کشف شد.

سرگرد صالحی گفت: متهم که دیگر چاره‌ای جز اعتراف نداشت، اظهار کرد: از یک لحظه غفلت استفاده است و زمانی که متوجه شدم که مال باخته غفلت کرده، وسوسه شدم و دزدی کردم.

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه جنوب در انتها اضافه کرد: تحقیق از متهم برای کشف سایر جرائم مشابه ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار