مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد؛

بهره‌مندی ۷۰ هزار بازنشسته از تسهیلات سفر و تور‌های گردشگری

زاده غلام گفت: در شش ماهه نخست امسال نزدیک به ۷۰ هزار نفر از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری از تسهیلات سفر و تور‌های گردشگری استفاده کرده‌اند.

بهره‌مندی ۷۰ هزار بازنشسته از تسهیلات سفر و تور‌های گردشگریبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا زاده غلام مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۸ تا پایان شهریور ماه یعنی شش ماه نخست امسال نزدیک به ۷۰ هزار بازنشسته کشوری و موظفین تحت پوشش با یک نفر همراه، از تسهیلات سفر و تور‌های گردشگری صندوق بازنشستگی کشوری استفاده کرده اند.

زاده غلام با بیان اینکه تسهیلات سفر‌های سیاحتی و زیارتی بازنشستگان کشوری در سال ۹۸ مبلغ ۷۴۰ هزار تومان برای دو نفر یعنی یک بازنشسته/ موظف با یک همراه است، گفت: سال گذشته حدود ۱۴۰ هزار نفر از بازنشستگان عزیز از این سفر‌ها و تسهیلات آن استفاده کرده اند و پیش بینی ما تا پایان سال ۹۸ نیز همین عدد است.


بیشتر بخوانید: ایجاد ۱۴۰ هزار فرصت شغلی با اجرای طرح اشتغال فراگیر


وی با بیان اینکه بازنشستگان می‌توانند در طول دوران بازنشستگی از سه سهمیه سفر و یک سهمیه تور آب درمانی محلات استفاده کنند، گفت: استفاده از سفر‌های سیاحتی و زیارتی صندوق بازنشستگی کشوری از طریق شرکت‌های پرشین گلف (خاتم تور)، ایرانگردی جهانگردی و سفر کارت ملی امکان پذیر است و علاقه‌مندان از طریق سایت این شرکت‌ها یا شماره تماس آن‌ها می‌توانند از چگونگی استفاده از تور‌های موجود باخبر شوند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین تصریح کرد: در طول چند سال اخیر به طور متوسط مقصد بیش از ۶۰ درصد بازنشستگان شهر مقدس مشهد و پس از آن جزیره زیبای کیش بوده است.

انتهای پیام/

۷۰ هزاربازنشسته امسال به سفر رفتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار