برپایی موکب‌های دانشجویی استان کرمانشاه

مسئول ستاد اربعین بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت : موکب‌های دانشجویی استان کرمانشاه از اواسط مهردر مرز خسروی، کمربندی شرقی شهر کرمانشاه به سمت اسلام آباد، کنگاور و قصر شیرین برپا شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمد فعله‌گری، مسئول ستاد اربعین بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت : مسئول دانشجویان موکب دار دست به کار شدند.

او گفت : در حال حاضربرپایی ۵ موکب دانشجویی در استان کرمانشاه قطعی شده است.

فعله‌گری افزود: علاوه بر موکب‌هایی که در استان کرمانشاه برپا می‌کنیم، قرار است با همکاری نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف، در نجف و کربلا نیز موکب‌هایی برپا کنیم

او با تاکید بر اینکه تعداد موکب‌های در نظر گرفته شده برای فعالیت در استان کرمانشاه قطعا افزایش پیدا می‌کند، گفت: موکب‌های بسیج دانشجویی استان کرمانشاه قرار است در مرز خسروی، کمربندی شرقی شهر کرمانشاه به سمت اسلام آباد، کنگاور و قصر شیرین برپا شوند.

مسئول ستاد اربعین بسیج دانشجویی استان کرمانشاه افزود: در این موکب‌ها قرار است دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمانشاه از جمله دانشگاه‌های فرهنگیان، رازی و آزاد استان فعالیت داشته باشند و به زائران حسینی خدمت رسانی کنند.

فعله‌گری با بیان اینکه خدمت رسانی به زائران در موکب‌های بسیج دانشجویی استان شامل اسکان و تغذیه می‌شود، افزود: در موکب کمربندی شرقی شهر کرمانشاه قرار است، اسکان زائران حسینی صورت گیرد و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، ظرفیت اسکان شبانه ۵۰۰ زائر در این موکب دانشجویی وجود دارد. البته در این موکب در بحث تغذیه زائران نیز فعالیت خواهیم داشت.

او گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه نیز قرار است در ورودی این دانشگاه، موکبی را برپا کند تا در زمینه اعزام و بدرقه دانشجویان به اربعین و سازماندهی کردن کاروان‌های دانشجویی این مجموعه دانشگاهی فعالیت داشته باشد.

فعله گری با بیان اینکه قرار است در هر موکب دانشجویی استان کرمانشاه، حداقل ۱۵ خادم دانشجو فعالیت داشته باشند، گفت: تعداد خادمان دانشجوی هر موکب به احتمال زیاد افزایش پیدا کند و برنامه ریزی شده تا فقط دانشجویان برادر در این موکب‌ها به زائران خدمت کنند .

 

 

انتهای پیام/د

مسئول دانشجویان موکب دار دست به کار شدند

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار