تشریح برنامه‌های هفته نیروی انتظامی استان قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای ۲۷ عنوان برنامه در هفته نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین در جمع خبرنگاران از اجرای ۲۷ عنوان برنامه در هفته نیروی انتظامی خبر داد و گفت: برگزاری یادواره شهدای امنیت انتظامی از مهمترین این برنامه هاست که فردا در دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

سردار حاجیان افزود: غبار روبی مزار شهدا، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت در نماز جمعه، نشست با دهیاران، شورا‌های شهری، آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان، هم اندیشی با صنوف، بازدید دانش آموزان از مراکز فوریت‌های پلیسی، آموزش همگانی در مدارس با موضوع جرایم سایبری و اعتیاد، برگزاری همایش پلیس و اصناف، حرکت موتورسواران قانونمند از دیگر برنامه‌های این هفته است.

او از راه اندازی ابتکاری پلیس ترافیک دوچرخه سوار خبرداد و گفت: با توجه به پیشگامی قزوین در ایجاد مسیر‌های دوچرخه و ضرورت توسعه فرهنگ دوچرخه سواری در یک حرکت ابتکاری بزودی پلیس ترافیک دوچرخه سوار در قزوین فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

سردار حاجیان گفت: افتتاح سامانه پیامکی ۱۱۰ در این هفته برای افرادی که قادر به تکلم نیستند هم از دیگر طرح‌هایی است که به صورت پایلوت در قزوین راه اندازی خواهد شد.

نیروی انتظامی استان قزوین ۱۴۲ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.

انتهای پیام/ک

اجرای ۲۷ عنوان برنامه در هفته نیروی انتظامی  در قزوین 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.