درگیری شدید ۲ مربی لیگ برتری در جام حذفی

در جریان دیدار تیم‌های پارس جنوبی و ذوب آهن اصفهان بین مربیان درگیری به وجود آمد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران، تیم ذوب آهن اصفهان موفق شد در جم مقابل پارس جنوبی به پیروزی ۲ بر یک برسد و به مرحله بعد صعود کند.

البته در نیمه دوم این بازی اتفاق عجیبی رخ داد. در یک صحنه بازیکن ذوب‌آهن تکل خطرناکی را روی پای بازیکن پارس زد که همین امر اعتراض شدید فراز کمالوند را به همراه داشت و در ادامه باعث شد تا منصوریان عصبانی شود و صحبت‌هایی را با سرمربی جمی‌ها داشته باشد.

البته در این بین کمالوند هم با عصبانیت مانند منصوریان به سمت هم رفتند تا جواب او را بدهد، اما سرمربی ذوب او را با دست هل داد و این امر سبب شد تا کادر فنی پارس به لب خط بیایند و از کمالوند پشتیبانی کنند.


بیشتر بخوانید: علیپور و طلسم ۴۷۶ دقیقه گل نزدن!


در این بین یکی از اعضای تیم پارس اعتراض شدیدی را به منصوریان بابت این حرکتش داشت که سرمربی ذوب با او هم برخورد کرد و اگر دخالت داور نبود شاید غائله ختم به خیر نمی‌شد. در نهایت مهدوی، داور وسط این بازی به کمالوند و منصوریان کارت زرد نشان داد و این دو پس از بازگشت به محوطه قانونی به هدایت بازیکنان خود پرداختند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام حذفی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ یا رَبَّ الْعالَمین یا ذَالْجَلالِ وَالْاِکْرام یا قاضِیَ الْحاجات یا اَرْحَمَ الرّاحِمین یا حَیُّ یا قَیّوم لا اِلهَ اِلّا اللهُ الْمَلِکُ الْحَقُّ الْمُبین اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
ان شاء اله یه روزی دوباره شش تایی بشی تا دست از این بچه بازی ها برداری
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۰۰:۱۴ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
خدا بیامرز کیروش راست گفت که اینجا فوتبال وجود نداره.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۹:۰۰ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
عجب
آخرین اخبار